شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از انجام سنجش سلامت جسمانی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه، شکرالله سلمان زاده گفت: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و همزمان با ثبت نام دانشجویان جدید الورود در دانشگاه طبق هماهنگی به عمل آمده بین معاونت های بهداشت و دانشجویی و فرهنگی، معاینات جسمانی شامل ارزیابی مقدماتی و عمومی پزشکی حدود 1000 نفر دانشجوی جدیدالورود مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای و بر اساس شناسنامه سلامت دانشجو انجام می شود.

وی افزود: این برنامه در راستای برنامه سلامت جوانان و با هدف تشخیص و درمان زودرس اختلالات جسمانی و رفتاری دانشجویان اجرا می گردد.

وی ادامه داد: بررسی سابقه بیماری، غربالگری اولیه سلامت روان و سوء مصرف مواد، الگوهای تغذیه ای، معاینات چشم پزشکی، بررسی فشارخون و اندازه توده بدنی، پایش میزان رشد، سلامت دهان و دندان، واکسیناسیون و معاینات عمومی پزشکی از جمله اقدامات در نظر گرفته شده برای دانشجویان است.

رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان در پایان گفت: کلیه دانشجویانی که بر اساس معاینات جسمی و طبق نظر پزشک، نیاز به درمان یا ارجاع به مراکز تخصصی داشته باشند تا حصول اطمینان از بهبودی و یا کنترل بیماری تحت پیگیری قرار خواهند گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار