شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
دکتر حمزه لویی مدیر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص یادمان شهدای گمنام دانشگاه اظهار داشت: در سال1381 پنج شهید گمنام جنب مسجد دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به خاک سپرده شده اند که هر ساله در سالگرد تدفین آنها، برنامه ی میثاقی با شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی توسط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار می شود.

وی بیان داشت: دانشگاه به منظور یاد و خاطره ی شهیدان و حمایت از راه، روش و مسلک شهدای دانشجو جهت اعتلای انقلاب اسلامی، با اخذ مجوز از شورای فرهنگی دانشگاه کانونی را تحت عنوان کانون بیست و سه مهاجر که الهام گرفته از بیست و سه شهید دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهوازمی باشد، تاسیس کرده است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه گفت: این کانون در طول سال اقداماتی را در راستای شهید و شهادت انجام می دهدو طبق توافقات به عمل آمده با بسیج دانشجویی سپاه مقرر شده ان شاء الله همایشی در رابطه با شهدای دانشجو  برگزار شود.

حمزه لویی با سپاس و بزرگداشت این عزیزان سفر کرده گفت: قرار است در هر دانشکده نیز به طور اختصاصی برنامه ای برگزار شود و پیام های شهدا که در وصیت نامه هایشان وجود دارد در قالب پیامک و بنر به دانشجویان ارائه گردد.

معاون فرهنگی دانشگاه در  پایان با اشاره به یادمان شهدای دانشجو بیان داشت: طبق مصوبه ی شورای فرهنگی دانشگاه و با همکاری مدیریت فرهنگی و دفتر فنی، بازسازی اساسی یادمان شهدا در حال انجام است که ان شاء الله طی یک تا دو ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار