شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا؛
ایلنا: تیم پتروشیمی بندر امام از فینال جام بیست و پنجم باشگاه‌های آسیایی جا ماند و جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.
ایلنا: تیم پتروشیمی بندر امام از فینال جام بیست و پنجم باشگاه‌های آسیایی جا ماند و جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

بسکتبال پتروشیمی بندر امام سوم آسیا شد

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، تیم پتروشیمی بندر امام بعد از قهرمانی در جام «وابا»، مجوز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را کسب کرد و برای شرکت در بیست و پنجمین دوره این تورنمنت به‌عنوان تنها نماینده ایران راهی چین گردید، اما با ناکامی و بداقبالی روبه‌رو شد و درنهایت پشت دیوار چین بازماند.

بندر امامی‌ها در این پیکارها با هم‌گروهی با تیم‌های الریاض لبنان، پائیان چین تایپه، الریاض قطر و نماینده هند، در گروه A قرار گرفتند و نام سخت‌ترین گروه این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

این نخستین بار است که پتروشیمی بندر امام به‌عنوان تنها نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرده، جامی که بعد از ۳ سال وقفه با شرکت ۱۰ تیم برتر قاره کهن به میزبانی چین برگزار شد و بندر امامی‌ها که به دنبال کسب پنجمین جام قهرمانی برای ایران در شنزوی چین دست به توپ شدند، اولین دیدار خود مقابل نماینده چین تایپه را با نتیجه‌ی ۱۰۰ بر ۸۰ بردند.

نماینده ایران در دومین مصاف خود، حریف نماینده هند شد و برای تثبیت صدرنشینی، هند را هم با نتیجه‌ی ۹۵ بر ۵۱ از سد راه برداشت.

صدرنشین گروه A در سومین دیدار خود حریف الریان قطر شد که در این دیدار با یک دفاع بی‌نقص موفق به شکست رقیب خود با نتیجه‌ی ۸۹ بر ۴۶ شد.

در ادامه‌ی این تورنمنت، پتروشیمی بندر امام، الریاضی لبنان را پیش رو داشت که نتیجه را ۷۴ بر ۶۳ به حریف خود واگذار کرد و صدر جدول را با ۷ امتیاز از دست داد. اما این شکست، پایان کار نبود و پتروشیمی بندر امام همچنان جزو مدعیان قهرمانی بود و شاگردان شاهین طبع که الشرطه عراق را هم در گروه خود داشتند به جبران شکست در مقابل نماینده لبنان، با نتیجه ۸۸ بر ۶۷ نماینده عراق را مغلوب خود کردند.

نماینده ایران به‌عنوان صدرنشین گروه A بعد از شکست الشرطه عراق وارد مرحله نیمه‌نهایی شد و در این مرحله، حریف چاینا‌‌کشگر چین میزبان شد تا یک پای فینال این دوره از رقابت‌ها را مشخص کنند که این بازی را علیرغم شایستگی، با اختلاف ۴ امتیاز، ۹۰ بر ۸۶ به حریف خود واگذار کرد و پشت دیوار چین باز ماند تا از فینال بیست و پنجمین دوره جام باشگاه‌های آسیایی جا ماند.

نماینده ایران ساعتی پیش در دیدار رده‌بندی به مصاف الاهلی امارت رفت و این تیم را با نتیجه ۱۰۰ بر ۷۴ شکست داد و بر سکوی سومیِ بیست و پنجمین دوره جام باشگاه‌های آسیا ایستاد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار