شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
24 جایزه یک میلیون تومانی سهم مشارکت کنندگان خوزستانی
مدیر اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن95 خوزستان عنوان کرد: 24 جایزه یک میلیون تومانی تاکنون به ثبت نام کنندگان خوزستانی در سرشماری اینترنتی تعلق گرفته است.

به گزارش روابط عمومی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن95 خوزستان، امید حاجتی رئیس سازمان برنامه و بودجه و مدیر اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان امروز یکشنبه 25 مهرماه با بیان خبر فوق اعلام کرد: طی شش مرحله قرعه کشی صورت گرفته که در آنها تعداد هفت نفر از اهواز، سه نفر آبادان، سه نفر دزفول، دو نفر بندر ماهشهر، دو نفر شوش، دو نفر شوشتر و اندیکا، بهبهان، حمیدیه، شادگان و کارون هرکدام یک نفر برنده جایزه یک میلیون تومانی مرکز آمار ایران شده اند.

وی خاطرنشان کرد: طبق آخرین آمار امروز صبح، با ثبت نام تعداد 264 هزار خانوار در استان خوزستان میزان مشارکت سرشماری اینترنتی به 35/18 درصد رسیده است.

حاجتی در پایان با دعوت مجدد از مردم برای مشارکت بیشتر در سرشماری اینترنتی یادآور شد: این آمار بطور مستقیم در برنامه ریزی های مختلف استان تاثیر گذار است؛ بنابراین ورود اطلاعات صحیح و جامع ضروری است تا بتوانیم در توسعه استان خوزستان محکم قدم برداریم.

وی همچنین اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار دریافتی ستادسرشماری استان خوزستان، شهرستان هویزه با 39/50% لالی 30/59، رامشیر 81/30، رامهرمز 56/28 و شوش با 80/26 درصد بترتیب رتبه های اول تا پنجم مشارکت در سرشماری به روش اینترنتی را در استان به خود اختصاص داده اند.

لازم به ذکر است سرشماری عمومی نفوس و مسکن95 از تاریخ سوم مهرماه آغاز شده و بنا بود تا 24 مهرماه به پایان برسد که در روزهای پایانی باتوجه به استقبال مردم شریف کشورمان تا 27 ام مهرماه تمدید شد. همچنین سرشماری حضوری از تاریخ 28 مهرماه به مدت یکماه انجام خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار