شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
اولین دیدار نمایندگان دانش‌آموزی خوزستان با استاندار برگزار شد؛
رئیس سازمان دانش‌آموزی خوزستان از قول استاندار برای کمک مالی مستقیم به دانش‌آموزان نیازمند به‌منظور بهبود کیفیت آموزشی و رتبه‌های آن‌ها در کنکور خبر داد.
 
علیرضا مسرور در گفت‌وگو با ایسنا ، با اشاره به جلسه نمایندگان دانش‌آموزی استان با استاندار، اظهار کرد: هر سال زمانی که مجلس دانش‌آموزی کار خود را آغاز می‌کند اعضای مجلس با مسئولان استانی دیدار می‌کنند؛ امسال نیز با آغاز به کار مجلس هشتم دانش‌آموزی این دیدار روز گذشته با استاندار انجام شد.
 
وی با بیان این‌که این دیدار با هدف طرح مسائل و مشکلات دانش‌آموزان از منظر دانش‌آموزی توسط نمایندگان مجلس دانش‌آموزی صورت گرفت، افزود: مجلس دانش‌آموزی پل ارتباطی دانش‌آموزان و مسئولان شهر و استان است.
 
رئیس سازمان دانش‌آموزی خوزستان در خصوص مسائل مطرح‌شده در این دیدار، گفت: به‌طور کلی مواردی همچون عدالت آموزشی، توزیع عادلانه امکانات در شهرهای مختلف استان، کمک به دانش‌آموزان مناطق دورافتاده برای برخورداری از سرویس‌های مدرسه و تسهیل رفت‌و‌آمد دانش‌آموزان و ... در این نشست مطرح شد.
 
مسرور ادامه داد: همچنین در این جلسه مشکلات دانش‌آموزان نیازمند بیمار بیان شد. نگرانی از تغییرات مدیریتی در آموزش‌و‌پرورش و بی‌ثباتی در حوزه مدیریت از دیگر مسائل مطرح‌شده در این نشست بود؛ همچنین تقاضای عمومی نمایندگان مجلس دانش‌آموزی این بود که در مسائل و مشکلات مرتبط با دانش‌آموزان با آن‌ها مشورت شود.
 
وی گفت: استاندار در این راستا قول داد که دستورالعملی را آماده و به مسئولان استانی ارسال کند تا در خصوص مشکلات مربوط به جوانان و دانش‌آموزان با نمایندگان آن‌ها مشورت شود؛ همچنین مقرر شد که شهرداران با نمایندگان هر منطقه دیدارهایی داشته باشند و از نمایندگان مجلس دانش‌آموزی در سه حوزه استانی، فرمانداری و شهرداری به‌عنوان مشاور استفاده شود.
 
رئیس سازمان دانش‌آموزی خوزستان افزود: استاندار متعهد شدند تا یک محموله لوازم تحریر را تهیه و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار دهند؛ در این جلسه همچنین موضوع رنگ‌آمیزی مدارس دورافتاده مطرح و قرار شد که در این حوزه نیز به این مدارس کمک‌هایی شود.
 
مسرور خاطرنشان کرد: در موضوع کنکور نیز استاندار این قول را دادند که برای رفع نیاز مناطق محروم و بهبود رتبه‌های دانش‌آموزان خوزستانی در کنکور سراسری اعتباراتی در نظر گرفته و به دانش‌آموزان نیازمند به‌طور مستقیم کمک‌های مالی شود؛ همچنین مقرر شد به محض تخصیص اعتبار لازم جلسات تخصصی‌تر در این زمینه تشکیل شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار