اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲
کارآگاهان پلیس پایتخت مردی را دستگیر کردند که چند روز قبل مردی دعانویس را به دلیل داشتن رابطه با همسرش به قتل رسانده بود.
 
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران؛ این جنایت وقتی پیش روی پلیس قرار گرفت که روز هجدهم مهر ماموران شهرداری در جاده ورامین - فیروزآباد موسوم به جاده ده‌خیر جسدی را مشاهده و موضوع را به پلیس ۱۱۰ اعلام کردند. وقتی ماموران پلیس کلانتری ۱۷۳ امین‌آباد در محل حاضر شدند دریافتند جسد متعلق به مردی حدودا 35 ساله است که دست و پایش بسته شده و در داخل یک گونی قرار داده شده است.

به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گفت.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره چگونگی رسیدگی به این پرونده گفت: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با بررسی مشخصات افراد فقدانی ثبت شده در سیستم جامع پلیس آگاهی اطلاع پیدا کردند که نیمه مهر خانمی از اتباع افغانستان با مراجعه به کلانتری 132 نبرد با طرح شکایتی گفته همسر ۳۴ ساله‌اش به‌نام "بهنام " جهت رفتن به منزل یکی از دوستانش به نام احمد از خانه خارج و پس از آن دیگر مراجعتی به خانه نداشته است.

در ادامه تحقیقات و با حضور اعضای خانواده فقدانی در اداره دهم و مطابقت تصاویر فقدانی با تصاویر جسد ناشناس و همچنین شناسایی دسته کلید همراه جسد ، هویت مقتول مورد شناسایی قرار گرفت.

با توجه به اظهارات همسر مقتول ، کارآگاهان با شناسایی محل سکونت احمد در منطقه اتابک، به این محل مراجعه و در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که احمـد همزمان با ناپدید شدن مقتول، به صورت ناگهانی اقدام به تغییر محل سکونت خود کرده‌ است.

به گفته سرهنگ مکرم، در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که احمد بدون هرگونه برنامه قبلی از صاحبخانه اش خواسته تا پول ودیعه منزلش را به وی تحویل دهد اما صاحبخانه جهت تهیه پول چند روزی از وی فرصت خواسته، با این وجود احمد بدون هرگونه دریافت پولی از صاحبخانه و تسویه حساب کامل، اقدام به تغییر محل سکونت خود کرده است!

در ادامه تحقیقات و با شناسایی همسر مقتول، تحقیقات از وی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت؛ همسر احمد که پیش از این و در ملاقات با همسر مقتول به وی عنوان کرده بود که جنایت توسط همسرش انجام شده، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: شب جنایت همسرم با تحت فشار قرار دادنم مرا مجبور کرد تا به او بگویم که با مقتول ارتباط تلفنی دارم. پس از آن با بهنام تماس گرفت و او را به بهانه کشیدن قلیان به خانه مان دعوت کرد؛ داخل خانه بودیم که احمد با یک آجر چند ضربه به سر بهنام زد و باعث مرگش شد؛ پس از آن نیز جسد وی را در داخل یک گونی قرار داد و با موتورسیکلت از خانه خارج کرد.

همسر احمد در خصوص انگیزه تماس های خود با مقتول به کارآگاهان گفت: احمد قصد داشت تا بار دیگر ازدواج کند و به همین علت قصد داشت تا برای ازدواج دومش به افغانستان برود. از قبل می دانستم که پدر بهنام در کار دعانویسی است. به همین علت به خانه آنها رفتم تا پدر احمد برای شوهرم دعانویسی کند و پس از آن بود که بهنام اعتماد مرا جلب و به من نزدیک شد .

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی آخرین محل کار و در حقیقت مخفیگاه متهم در یک ساختمان نیمه ساز در محدوده خیابان سبلان شدند. شناسایی دقیق مخفیگاه متهم و اطمینان از حضور احمد، کارآگاهان اداره دهم آگاهی در ساعت 15:00 مورخه 24/07/1395 وی را دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند .

احمد پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی، با تأیید اظهارات همسر اولش به کارآگاهان گفت: از حدود یک ماه پیش به تماس های تلفنی همسرم مشکوک شده بودم؛ از طرفی دیگر و طی همین مدت، تماس های تلفنی مقتول نیز با من زیاد شده بود و به بهانه های مختلف با من تماس می گرفت تا ببیند من کجا هستم ! تا اینکه صبح روز حادثه با همسرم درگیر شده و او را تحت فشار قرار دادم تا علت تماس های تلفنی مشکوکش را متوجه شدم که او عنوان داشت از چندی پیش و پس از آنکه من تصمیم به ازدواج دوم خود گرفتم، او نیز با بهنام طرح دوستی ریخته است. همان جا تصمیم به کشتن بهنام گرفتم؛ او را بهانه کشیدن قلیان به خانه مان دعوت کردم؛ بعدازظهر آن‌روز، زمانیکه بهنام به خانه مان آمد، در حالیکه همسرم در داخل آشپزخانه در حال آماده کردن قلیان بود، با آجر چند ضربه به سر بهنام زده و او را به قتل رساندم؛ سپس دست و پا او را بسته و داخل یک گونی گذاشتم و جنازه را با موتورسیکلت به بیابان اطراف ورامین بردم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنین گفت: متهم جهت صدور قرار قانونی، صبح روز جاری به شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران اعزام و بازپرس محترم پرونده، با صدور قرار بازداشت موقت وی را جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داد.

برچسب ها: قتل ناموسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار