شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
 فراخوان بیست و دومین جشنواره منطقه ای تئاتر لاله های سرخ اندیمشک منتشر شد.

بیست و دومین جشنواره منطقه ای تئاتر لاله های سرخ بهمن ماه امسال با شرکت گروه های نمایش از 11 استان کشور به میزبانی اندیمشک برگزار می شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت:این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری انجمن هنرهای نمایش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک از 18 تا 21 بهمن ماه امسال برگزار می شود. 

علی بازگیر با اشاره به اینکه جشنواره امسال در 2 بخش نمایش صحنه ای و نمایش خیابانی برگزار می شود اظهار داشت: فراخوان این جشنواره به استان های زاگرس نشین از جمله اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد،لرستان،مرکزی و همدان ارسال شده است. 

وی افزود:بخش نمایش های صحنه ای رقابتی و نمایش های خیابانی غیررقابتی خواهند بود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک از گروه های تئاتر علاقه مند به شرکت در این جشنواره خواست آثار خود را حداکثر تا 15 دی ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 

وی افزود:آثار نمایشی ارسالی در موضوع شهدای مدافع حرم، حماسه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس،سنت ها و آیین های پسندیده بومی و مذهبی در اولویت قرار دارند. 

وی با اشاره به اینکه آثار نمایشی ارسالی نباید کمتر از 45 دقیقه و بیش از 90 دقیقه باشند گفت: آثار نمایشی باید به صورت تایپ شده همراه با لوح فشرده به همراه سه نسخه از فیلم اجرای نمایش بر روی لوح فشرده ،فرم تکمیل شده تقاضای حضور در جشنواره و یک قطعه عکس کارگردان ونیز مجوز کتبی نویسنده اثر به نشانی دبیرخانه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک ارسال شود.

وی افزود:طبق تشخیص هیات داوران یک نمایش با موضوع دفاع مقدس به جشنواره ملی مقاومت - فتح خرمشهر و یک اثر جهت اجرای عمومی در استان خوزستان حمایت خواهد شد.

جشنواره نمایش لاله های سرخ اندیمشک با یاد شهدای گلگون کفن ایران اسلامی هر سال در شهرستان اندیمشک برگزار می گردد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار