شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
بعد از جنجال تیم های بدهکار در لیگ برتر؛
تیم والیبال سایپا هم به جمع تیم هایی پیوست که انجام اولین بازی آنها در لیگ برتر در ابهام قرار دارد؛ چرا که نارنجی پوشان هنوز با فدراسیون تسویه حساب نکرده اند و بازیکنان شاکی از این تیم همچنان در کمیته انضباطی پرونده باز دارند.
 فرصت فدراسیون والیبال برای تسویه حساب تیم های بدهکار به پایان رسید و نه تنها از تیم های بدهکار کاسته نشده است؛ بلکه سایپا هم به جمع این تیم ها اضافه شد. نارنجی پوشان تا پایان روز یکشنبه مبلغ ورودی حضور در لیگ برتر را واریز نکرده اند و هنوز پرونده بازیکنان شاکی از این تیم در کمیته انضباطی باز است.
 

بهزاد به نژاد، بازیکن فصل گذشته تیم والیبال سایپا هنوز پرونده ای باز در کمیته انضباطی دارد و این بازیکن در هفته اول باید رو در روی تیم سابق خود قرار بگیرد. با اینکه به نژاد امسال را در شهرداری اراک توپ خواهد زد، اما هنوز مبلغی بابت دستمزد خود از تیم فصل گذشته خود دریافت نکرده است.
 



او کل قرارداد فصل گذشته خود را طلب دارد و در صورتیکه سایپا این مبلغ را پرداخت نکند، با توجه به هشدار رییس فدراسیون نسبت به تسویه حساب تیم های بدهکار تا قبل از آغاز لیگ، سایپا هم به جمع تیم هایی اضافه می شود که هفته اول نمی تواند در لیگ حضور پیدا کند و کارت بازی برای آنها صادر نخواهد شد.
برچسب ها: سایپا ، بدهکار ، بانکی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار