اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
انتصاب دو مشاور و یک نماینده در امور شهروندی/ پروانه ولوی نماینده تام الاختیار در حوزه امور شهروندی / طیبه اسماعیلی مشاور فن آوری اطلاعات استانداری/ قمشی یکی از مخالفین سرسخت انتقال آب از سرشاخه های کارون است
دکتر مهدی قمشی عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان مشاور استاندار در امور آب و محیط زیست منصوب شد


شوشان : دکتر مهدی قمشی عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان مشاور استاندار در امور آب و محیط زیست منصوب شد. وی در دوران مدیریت مقتدایی استاندار سابق خوزستان مشاور استاندار در امور مدیریت منابع آب و صیانت از رودخانه های استان خوزستان بود. 

به گزارش شوشان ، این انتصاب نشان از نوع نگرش دکتر شریعتی استاندار خوزستان به مسائل زیست محیطی دارد و این را نشان می دهد که شریعتی بخوبی به دغدغه خوزستانی ها در مخالفت با انتقال آب واقف است. قمشی یکی از مخالفین سرسخت انتقال آب از سرشاخه های کارون است.

چندی پیش استاندار خوزستان در پاسخ به این‌ که رویکرد مدیریت در خصوص جلوگیری از انتقال آب از سرشاخه کارون چه خواهد بود، گفت: کمیته صیانت از آب و محیط زیست استان تشکیل خواهد شد و کارهای مقدماتی آن انجام شده است.

همچینین شریعتی در احکامی جداگانه خانم دکتر پروانه ولوی را به عنوان نماینده تام الاختیار در حوزه امور شهروندی و خانم طیبه اسماعیلی را به عنوان مشاور فن آوری اطلاعات و ارتباطات منصوب کرد .


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار