اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
اولین جلسه مجمع تشکل های دانشجویی اصلاح طلب خوزستان با استاندار
اولین جلسه مجمع تشکل های دانشجویی اصلاح طلب استان خوزستان با دکتر شریعتی استاندار خوزستان برگزار شد.


اولین جلسه مجمع تشکل های دانشجویی اصلاح طلب استان خوزستان با دکتر شریعتی استاندار خوزستان و با حضور دبیران، نمایندگان و شوراهای مرکزی تشکل های عضو مجمع تشکل های دانشجویی اصلاح طلب استان خوزستان برگزار شد.

کلاه کج به نمایندگی از مجمع تشکل های دانشجویی اصلاح طلب استان خوزستان گفت: مجمع تشکل های دانشجویی اصلاح طلب استان خوزستان متشکل از ١٢ تشکل دانشجویی اصلاح طلب دانشگاه های استان خوزستان است که پس از ٢ سال پیگیری و جلسات متعدد و پس از انجام فعالیت های مختلف بیانیه اعلام موجودیت خود را هفته گذشته اعلام کرد که از جمله فعالیت های این مجمع می توان به بیانیه حمایت از کارگران شهرداری اهواز اشاره کرد و و به جرات می توانم بگویم که جمع حاضر از شریف ترین و نجیب ترین و دلسوز ترین دانشجویان هستند که خالصانه و با وجود همه فشارها از آرمان های خود که همان آرمان های انقلاب اسلامی است، دست برنداشتند.

کلاه کج ضمن انتقاد از وضعیت دانشگاه های استان خوزستان، همت جدی استاندار و مجموعه استانداری برای حل مشکلات تشکل ها و دانشگاه های استان را خواستار شد.


در ادامه دبیران و نماینده گان تشکل ها به بیان دیدگاه های خود در موضوعات مختلف دانشگاهی از جمله لزوم حمایت از فعالیت های دانشجویی ،  ضرورت تداوم جلسات و استفاده از پتانسیل و نظرات دانشجویان در مجموعه استانداری و ... پرداختند.

محمد امین ناظری دبیر انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این نشست گفت: تشکل های استان باید با هم اتحاد داشته باشند تا بتوانند در سطح کلان استان و کشور حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی افزود: بعضی افراد نباید فقط به فکر منفعت طلبی شخصی باشند.

در پایان مراسم، دکتر شریعتی، استاندار ضمن ایراد سخنانی کوتاه، قول پیگیری مسائل و مشکلات دانشگاه ها و تشکل ها بخصوص تشکل های دانشگاه نفت، علوم و فنون دریایی خرمشهر و خاتم الانبیاء بهبهان را دادند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار