اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
معاون بنیاد مستضعفان کشور در خوزستان خبر داد:
وی عنوان کرد: 196 واحد شهری و 84 مسکن روستایی برای استان خوزستان در قالب پروژه های احداث و تعویض در نظر گرفته شده و...
شوشان: مدیرکل بهزیستی خوزستان در جلسه راهبری تامین مسکن خانوارهای دارای دو معلول و بالاتر تحت پوشش بهزیستی با حضور مهندس رشیدی پور معاون بنیاد مستضعفان کشور،مهندس سلگی مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشورو جمعی از مدیران دستگاههای ذی ربط در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی خوزستان گفت: بحث اصلی در زمینه ساخت مسکن برای مددجویان با دو معلول به بالا و همچنین مسکن نیازمندان و محرومان استان خوزستان است و از پروژه های چند شهر خوزستان بازدید و در پایان نتیجه گیری می شود.



غلامرضا صدیق راد افزود: کمک هایی از سوی دستگاه های حمایتی و آن دسته از سازمان هایی که در زمینه مسکن کمک می کنند نیز داریم که از همکاری همه دستگاههای مشارکت کننده در این امر خیر تشکر می کنم.

معاون بنیاد مستضعفان کشور:

از ساخت 11هزار و 342 واحد مسکونی در سطح کشور ویژه
خانوارهای دارای دو معلول به بالا خبر داد



معاون بنیاد مستضعفان کشوردر این جلسه گفت:طی جلسه ای که بنیاد مستضعفان کشور با وزارت کار و سازمان بهزیستی داشتند به این جمع بندی رسیدند که برای 11 هزار و 342 واحد مسکونی ویژه خانوارهای دارای دو معلول به بالا برنامه ریزی انجام شودو کمیته ای با حضور وزرای راه و شهرسازی، سازمان ملی ، تعاون کار و رفاه اجتماعی، سازمان بهزیستی و مدیران ارشد سازمانهای ذیربط تشکیل شد و راهبرد کلی در قالب تفاهم نامه و آیین نامه اجرایی برای این موضوع طرح ریزی شدو بر اساس نیاز سنجی سازمان بهزیستی بعنوان متولی اصلی مبنای عمل قرار گرفت و این طرح در قالب یک آیین نامه اجرایی که آن آیین نامه ارکان اجرای این تفاهم نامه را مشخص کردتنظیم شد.

کریم رشیدی پور افزود:ما در هر استان یک کمیته راهبری مسکن استانی داریم که این بخشنامه ها و سیاستهای کلی را در استان انجام می دهند وکارهایی که در استان خوزستان انجام شده قابل تقدیر است و جلسه امروز بخاطر ارزیابی عملکرد بر اساس تفاهم نامه و توافق کلی بوده که تا بحال چه کارهایی انجام شده و مسائل و مشکلاتی اگر وجود داشته با برنامه ریزی و طرح ریزی و تامین اعتبار لازم مرتفع شودتابتوانیم به اهداف کلی تعیین شده برای هر استان در زمینه تامین مسکن شهری و روستایی دست پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: 196 واحد شهری و 84 مسکن روستایی برای استان خوزستان در قالب پروژه های احداث و تعویض در نظر گرفته شده و تعدادی پروژه هم در قالب تکمیلی بوده که 109 واحد شهری و 64 واحد روستایی نیز برای خوزستان در نظر گرفته شده است.

رشیدی پور در پایان گفت:موضوعی که به صورت کلی و بعنوان تاکید خاص در شورای مرکزی و در کمیته ای که با حضور مدیران ارشد دستگاههای ذی ربط مطرح شد کیفیت مورد قبولی است که باید در این واحدها باشد و با توجه به اینکه جامعه هدف ما افراد معلول با ویژگی های خاص هستند باید واحدها بر اساس استاندارها و مقررات ملی و کنترل مشخصات فنی و ضوابط اجرایی ساخته و مناسب سازی شوند.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور:

ساخت بیش از2600واحد مسکونی شهری و روستایی ویژه خ
انوارهای دارای دو معلول وبالاترعملیاتی شد



مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور در ادامه جلسه ضمن اعلام این خبر گفت:ساخت بیش از 2600 واحد مسکونی شهری و روستایی در سطح کشور عملیاتی شده و حدود 800 واحد نیز آماده بهره برداری است و بر اساس برنامه زمانبندی 4 ساله که از سال 94 آغاز شده امیدواریم با تامین منابع از طرف همه دستگاههایی که این کار مشارکتی و خیر خواهانه را انجام می دهند بتوانیم به موقع تحویل دهیم.

مهندس کیومرث سلگی افزود: در بعضی از استانها مخصوصا در حوزه روستایی زودتر از برنامه اتمام نموده و واحدها به این خانواده های نیازمند و عزیز تحویل می شود.

وی گفت : همکاران ما در استان خوزستان و علی الخصوص اداره کل بهزیستی با حمایت و دلسوزی کارهای خوبی انجام داده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

سلگی در پایان بیان کرد: انجمن خیرین مسکن ساز این افتخار را دارد که بعنوان بخش مردمی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب صد حضرت امام (ره) این کار را بعنوان دبیر خانه پیگیری کند و همکاران ما در سطح کشور بعنوان اولین و مهمترین اولویتشان در همه مراکز استانها و حدود 120 شهرستانی که انجمن خیرین و بنیاد مسکن حضور دارند پیگیری این موضوع است.






نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار