اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: بزرگترین سالن مسافری در سالن جدید مسافری پایانه مرزی شلمچه با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسد.

مسعود مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با اشاره به افتتاح بزرگترین سالن مسافری پایانه مرزی شلمچه با حضور وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: این سالن به عنوان بزرگترین سالن مسافری کشور شناخته می‌شود که ٢٨٢ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور برای ساخت این پروژه هزینه شده است.

وی افزود: سالن جدید دارای تعداد مناسبی گیت جهت تسهیل عبور و مرور مسافر و همچنین دارای غرفه‌های عرضه مواد غذایی و نیز نمازخانه است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به پیش بینی تردد روزانه ٥ هزار نفر از این سالن مسافری به کشور عراق بیان کرد: در طی سفر آخوندی وزیر راه و شهرسازی به خوزستان در پنجشنبه ششم آبان ماه این سالن به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش تسنیم، پایانه مرزی شلمچه از استراتژیک‌ترین پایانه‌های مرزی کشور در فاصله ١٣ کیلومتری مرکز استان قرار دارد و که هر سال در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی خیل عظیمی از مشتاقان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) از این پایانه جهت مشرف شدن به عتبات عالیات عبور می‌کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار