شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
تازه ترین اظهارات از سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال است که بارها گفته شده این جایگاه در تشکیلات و چارت رسمی اساسنامه فدراسیون فوتبال وجود خارجی ندارد! وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به رفتن گودرزی آیا عزیزی خادم به عنوان نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ انتخاب خواهد شد جوابی داده که در صورت صداقت در بیان آن؛ رییس جدید سازمان لیگ مشخص شده است:«فقط می توانم بگویم آقای عزیزی خادم گزینه اول آقای تاج محسوب می شود.»


وزیر ورزش کنار رفته است و حالا فرصت مناسبی دست داده که هر کس با او مشکلی داشته یا توسط او محدود شده بود، بتواند علیه او حرف بزند اما از میان صحبت های یکی از همین مخالفان گودرزی، خبری مهم درز کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، تازه ترین اظهارات باز هم از سوی پرمصاحبه ترین چهره این روزهای ورزش مطرح شده است. این فرد کسی نیست جز سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال که بارها گفته شد در تشکیلات و چارت رسمی اساسنامه فدراسیون فوتبال وجود خارجی ندارد! وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به رفتن گودرزی آیا عزیزی خادم به عنوان نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ انتخاب خواهد شد جوابی داده که در صورت صداقت در بیان آن؛ رییس جدید سازمان لیگ مشخص شده است:«فقط می توانم بگویم آقای عزیزی خادم گزینه اول آقای تاج محسوب می شود.»



امیر عابدینی بار دیگر درباره استعفای محمود گودرزی از وزارت ورزش حرف زده و ضمن طعنه به او این بار گفته است : مدیریت ورزش مدیریتی میدانی است. آکادمیک نیست. مدیریتی است که از کف زمین چمن فوتبال، کف تشک کشتی ایجاد می شود. اینکه یک نفر 5 تا کتاب بخواند نمی تواند مدیریت کند. گودرزی دستش درد نکند. به هر حال هرچه بلد بود همین بود. ایشان دیگر رفته است. 

عابدینی که خیلی دوست داشت حکم مدیرعاملی پرسپولیس را گودرزی بگیرد و در ماجرای خرید باشگاه پرسپولیس هم نماینده هدایتی بود، درباره این صحبت که عنوان شده گودرزی در محفلی اعلام کرده علی پروین، امیر قلعه نویی و علی دایی باید از فوتبال کنار بروند گفت: بله من هم این موضوع را شنیده ام. البته به نظر من هیچ کسی نمی تواند علی دایی را حذف کند. علی پروین نمک فوتبال است. حتی اگر درخانه اش نشسته باشد. امیر قلعه نویی هم که جایگاه خودش را دارد و حذف شدنی نیست.

وی درباره این صحبت روز گذشته مهدی تاج که گفته بود سود بلیت فروشی دربی به یک سامانه رسیده است گفت: نمیدانم منظور آقای تاج چه بوده. من ایشان را ندیده ام. درباره این موضوع با ایشان صحبت خواهم کرد تا بدانم منظور چیست.

عابدینی درباره سفر اخیرش به ایتالیا گفت: ما درباره برند جیووا دو بخش داریم. یک بخش حقوقی است که کار خودش را می کند و یک بخش هم مذاکره. ما مذاکره می کنیم برای صلح و اگر صلح نشد از طریق حقوقی کارمان را دنبال می کنیم و دست مان هم خالی نیست. 
برچسب ها: گودرزی ، عابدینی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار