شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
فرمانده نیروی انتظامی گفت: انعکاس خدمات متنوع پلیس، موجب افزایش اعتماد مردم به پلیس و ارتقای امنیت می شود و این مهم، هنر رسانه ملی است.
 فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با رئیس رسانه ملی، ضمن قدردانی از تعامل سازنده صدا وسیما با پلیس گفت: انعکاس خدمات متنوع پلیس از نقاط مرزی گرفته تا حافظان امنیت در شهرها و روستاها، موجب افزایش اعتماد مردم به پلیس و ارتقای امنیت می شود و این مهم هنر رسانه ملی است.
سردار اشتری با اشاره به تلاش شبکه های ماهواره ای و اجتماعی برای سوق دادن جوانان از سبک زندگی ایرانی - اسلامی به سبک زندگی غربی تصریح کرد: پلیس و رسانه ملی در تعامل و همدلی با یکدیگر می توانند با این جریان مقابله کنند.
دکتر علی عسکری هم با بیان اینکه رسانه ملی درپی تعامل با تمام دستگاه های خدمتگزار برای پیشبرد اهداف نظام است تصریح کرد:‌ موثرترین سطح همکاری را با نیروی انتظامی شاهد هستیم و این تعامل باید در حوزه های فرهنگسازی، افزایش نظم و قانون مداری و کاهش آسیب های اجتماعی تقویت شود.
رئیس رسانه ملی بر ضرورت پیگیری مبارزه با قاچاق تاکید کرد و افزود: قاچاق کالا و مواد مخدر صنعت و نیروی انسانی کشور را هدف گرفته به طوری که اعتیاد به خصوص اعتیاد به مواد مخدر صنعتی از آسیب های اجتماعی امروز جامعه است و باید ضمن هشدار درباره عواقب آن، جوانان و خانواده ها را حساس کرد.
برچسب ها: پلیس ، رسانه ملی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار