اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
رئیس اداره خدمات زائر آستان حضرت معصومه (س) گفت: تعداد نیروهای خدماتی برای سالمندان بیش از 700 نفر خادم افتخاری است که در طول هفته در 6 کشیک مشغول به ارائه خدمات هستند.
 علی افتخاری با اشاره به خدمات این اداره به سالمندان گفت: دفتر مرکزی خدمات سالمندان حرم مطهر در صحن جواد الائمه قرار دارد و شعبه آن نیز در صحن های دیگر حرم اعم از درب 17، درب 24، ‌میدان آستانه، ‌درب 6، ‌پارکینگ شرقی حرم مطهر و میدان امام خمینی(ره) آماده خدمت رسانی به سالمندان است.

وی در این خصوص افزود:‌ جهت ارائه خدمات به سالمندان 4 عدد ماشین برای جابه جایی زائرین محترم از 7 صبح تا 23 به صورت یکسره فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره خدمات زائر آستان حضرت معصومه (س) با اشاره به تعداد ویلچرهای موجود بیان کرد: 200 عدد ویلچر به صورت امانی به صورت شبانه روزی و 31 عدد ویلچر نیز توسط خدام آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) به مدت 16 ساعت به زائرین محترم خدمات ارائه می دهند که در شب‌های سه شنبه و جمعه با توجه به افزایش زائرین محترم ساعات کاری خدام جهت جابه جایی سالمندان افزایش می‌یابد.

افتخاری اظهار کرد: تعداد نیروهای خدماتی برای سالمندان متشکل از 8 نیروی رسمی و بیش از 700 نفر خادم افتخاری بوده که در طول هفته در 6 کشیک مشغول به ارائه خدمات هستند.

رئیس اداره خدمات زائر آستان حضرت معصومه (س) اضافه کرد:‌ یکی دیگر از اقدامات اداره خدمات سالمندان، دعوت و تشرف معلولین سازمان بهزیستی است. به صورت ماهیانه و در مناسبت های خاص آنها را به حرم کریمه اهل بیت(س) آورده و پس از زیارت مضجع نورانی این بانو، به همراه ارائه غذای تبرکی میهمان سرای آستان مقدس و بسته های فرهنگی بدرقه می کنیم. نکته جالب توجه در ارائه خدمات به سالمندان تعمیرات ویلچر زائرین محترم است به طوریکه اگر صندلی چرخ دار زائری از هر حیثی مشکل داشته باشد توسط این اداره تعمیر شده و به مالکان آن تحویل داده می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار