شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳
آیین تجلیل از هیات ها و مدیران باشگاه های برتر استان با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.
آیین تجلیل از هیات ها و مدیران باشگاه های برتر استان در سال 1394 با حضور جمعی از مسئولان، باشگاه داران، ورزشکاران و مسئولان هیات های ورزشی استان برگزار شد.

فرامرز کیانی زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عصر دوشنبه در آیین تجلیل از برترین های هیات ها و باشگاه های ورزشی استان اظهار کرد: ورزش خوزستان در سال های اخیر با وجود کمبودها و مشکلات اعتباری که بر کشور حاکم بود با برنامه ریزی و مدیریت ورزش شهرستان ها توانست بخش عمده ای از نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت کند.

وی افزود: اگرچه در سال های اخیر هیچ تسهیلات خاصی در اختیار ورزش استان از سوی مرکز قرار نگرفته اما با تلاش و همت ورزشکاران، مسئولان و هیات های استان موفق شدیم در سال 1394 به عنوان استان دوم کشور معرفی شویم که این نشان دهنده غیرت و تعصب ورزشکاران استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: در سال های اخیر با وجود کمبود هایی که وجود داشت در زمینه زیرساخت ها تلاش مضاعفی صورت گرفت و در شهرستان ها اقدامات خوبی بر اساس اولویت در جهت ارتقاء ورزش استان، انجام شد.

وی بیان کرد:هیات ها و ادارات ورزش و جوانان استان در سال های اخیر به صورت دقیق مورد ارزیابی قرار گرفته و به نسبت فعالیت هایی که داشتند درجه بندی شدند اما این درجه بندی تنها در جهت ارتقاء سطح ورزش استان صورت گرفته است.

کیانی زاده تصریح کرد: خوزستان جایگاه دوم را از آن خود کرده و همین امر مسئولیت ما را در ادامه راه برای توسعه زیرساخت ها و ارتقاء سطح کیفی تیم های خود دشوارتر می کند.

وی ادامه داد: برخی از هیات ها اگرچه در میان هیات های استان رتبه بالایی ندارند اما با ارزیابی که فدراسیون ها در برنامه خود قرارداده اند می توانند خود را جزو هیات های مطرح کشور معرفی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: باید از حداکثر ظرفیت ها و امکانات موجود در استان به منظور ارتقاء جایگاه ورزش ،توسعه زیرساخت ها ، تقویت تیم های پایه و ارتقاء هیات های ورزشی شهرستان ها، استفاده کنیم. 

آیین تجلیل از هیات ها و مدیران باشگاه های برتر ورزشی استان در سال 1394 با حضور جمعی از مسئولان، باشگاه داران، ورزشکاران و مسئولان هیات های ورزشی استان برگزار و در پایان از تعدادی از هیات ها و باشگاه های مطرح استان با لوح و هدایایی تقدیر شد. 











نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار