اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
 فرماندار حمیدیه با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی در حمیدیه نسبت به سال قبل رشد ۱۰۰درصدی داشته، گفت: مواکب و نیروهایی که درخواست می‌کنند که در مرز چذابه مستقر شوند و خدمات‌رسانی کنند بیش از ظرفیت محوطه‌ای است که به حمیدیه داده شده است.

عبدالرضا سعیدی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز درمورد خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: 68 موکب را در مسیر شهرستان حمیدیه سازماندهی کردیم و ستاد اربعین و مواکب در محلی که برای شهرستان حمیدیه در نظر گرفته شده برای آماده سازی امکانات لازم مستقر شدند.

وی با اشاره به تعداد زیاد موکبهای مردمی بیان کرد: به‌دلیل اینکه نمی‌توانیم 68 موکب را در طول مسیر استقرار دهیم حدود 30 موکب از آنها را برای پذیرایی مستقر کردیم و همچنین ستاد اربعین حمیدیه با هماهنگی حسینیه‌ها و تعدادی از مردم خانه و حسینیه‌های خود را در اختیار زوار برای استراحت بگذارند.

فرماندار حمیدیه با اعلام اینکه تعداد مواکب خدمات‌رسانی در شهرستان‌ها خیلی زیاد هستند، ادامه داد: ستاد اربعین حمیدیه برنامه خدمات رسانی خود را در طول مسیر در نظر گرفته است تا برای زوار حداقل در حوزه شهرستان خود مشکلی پیش نیاید.

وی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی در حمیدیه نسبت به سال قبل رشد 100درصدی داشته، عنوان کرد: مواکب و نیروهایی که درخواست می‌کنند که در مرز چذابه مستقر شوند و خدمات‌رسانی کنند بیش از ظرفیت محوطه‌ای است که به حمیدیه داده شده است.

سعیدی‌نیا کم بودن مساحت زمین در نظر گرفته شده در مرز چذابه را مشکل و کاستی اصلی ستاد اربعین  حمیدیه دانست و ادامه داد: به این دلیل ما در حال قانع کردن مواکب خدمات‌رسانی هستیم که در طول مسیر خدمات ارائه دهند.

وی  گفت: همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد اربعین هستند به‌ویژه اداره آب روستایی که بحث سیستم انتقال تانکر آب را دارند و همچنین شهرداری که ماشین‌آلات را برای ارائه خدمات در نظر گرفته و همچنین خدمات فرهنگی و تبلیغات اسلامی نیز در این حوزه انجام می‌شود.

فرماندار حمیدیه با یادآوری تغییراتی که امسال صورت گرفته، بیان کرد: با برطرف کردن نواقصی که سال گذشته وجود داشت امسال جاده مسیر سوسنگرد به چذابه و پارکینگ وضعیت نسبتاً بهتری پیدا کردند.

وی تصریح کرد: ما مواکبی را مستقر می‌کنیم که بتوانند تا 10 روز پس از اربعین نیز به زوار حسینی  که در حال برگشت هستند خدمات ارائه دهند.

سعیدی‌نیا درمورد توانایی ارائه خدمات شایسته زوار اربعین تأکید کرد: به‌علت ازدحام در روزهای آخر زیارت اربعین خواهش ما از زوار این هست که  دیر اقدام به حرکت نکنند تا ما بتوانیم خدمات خود را به‌نحو احسن انجام دهیم.

وی با اشاره به افزایش استقبال نسبت به سال قبل ادامه داد: با توجه به اینکه پیش‌بینی‌های لازم در نظر گرفته شده تا آنجا که مقدور است زوار از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند که با کمبود فضا در پارکینگ مواجه نشویم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار