اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
«شهریار قلی گشتی» به عنوان سرپرست جدید حوزه هنری آبادان معرفی شد.

 به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان خوزستان، سرپرست حوزه هنری خوزستان در جلسه معارفه سرپرست جدید حوزه هنری آبادان ضمن عرض تسلیت ایام محرم اظهار کرد: اعتماد به نیروی بومی به درخواست هنرمندان و فضای شهرستان با هدف به کارگیری حداکثر ظرفیت شهرستان انجام شده است.

علیرضا چرخابی با اشاره به ظرفیت های هنری و هنرمندان این منطقه گفت: امید است با ایجاد بستری مناسب برای تعامل لازم با دستگاههای اجرایی به ویژه دستگاههای فرهنگی و هنری مرتبط در آبادان شاهد تولید آثار فاخر و ارزشمند هنر انقلاب اسلامی باشیم.

وی افزود: برای این شهر به کسی که مسئولیت داده شده از خود بچه های آبادان است و اینکه یکی از دغدغه های سرپرستی استان، انتخاب سرپرست برای دفتر آبادان بود که خدا را شکر با همفکری خود پرسنل این امر میسر شد. شهریار قلی گشتی سرپرست جدید دفتر آبادان، نیز فرد مناسبی برای این مسئولیت است که برای وی  آرزوی موفقیت در عرصه فرهنگ و هنر را داریم.

سرپرست حوزه هنری خوزستان ادامه داد: باید همگی با ایجاد فضایی سالم و مطمئن در جهت کشف استعدادهای هنرمندان خلاق، با تکیه بر تولید آثار ارزشمند و اثرگذار هنر انقلاب اسلامی در راستای منویات مقام معظم رهبری تلاش نمایند تا ضمن تعامل با مجموعه اداری و اجرایی منطقه و بهره گیری از تمام ظرفیت های هنری شهرستان آبادان و هنرمندان متعهد و دلسوز شاهد تعالی جایگاه هنر انقلاب اسلامی در چارچوب اهداف حوزه هنری در این منطقه باشیم.

همچنین شهریار قلی گشتی سرپرست جدید حوزه هنری آبادان ضمن تشکر از اعتماد سرپرست حوزه هنری استان خوزستان بیان کرد: امیدوارم برای شهر و استان مثمر ثمر واقع گردم و همچنین از همکاران و هنرمندان می خواهم که در این امر خطیر  یاری رسان باشند تا حوزه هنری  آبادان به جایگاهی که مستحق آن است، برسد.

گفتنی است،  این جلسه با حضور جمعی از همکاران حوزه هنری آبادان و استان و هنرمندان در کتابخانه حوزه هنری این شهرستان برگزار شد.

 
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار