اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
معاون فرماندار رامشیر : پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر اگر بصورت مردمی انجام شود  قطعاً اثرات مثبت بیشتری به همراه خواهد داشت .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر به منظور هماهنگی و برنامه ریزی جهت اجرای مانور اجتماعی نمودن مبارزه با مواد مخدر ، شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر رامشیر  برگزار شد . معاون فرماندار رامشیر در این جلسه که با حضور اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد  با اشاره به اهمیت پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و اجتماعی نمودن این امر مهم خواستار ارائه برنامه ها و راهکارهای کاهش ابتلا به این بلای خانمان سوز از سوی اعضاء شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان شد .

روح الله شفیعی گفت : پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر اگر بصورت مردمی انجام شود قطعاً اثرات مثبت بیشتری به همراه خواهد داشت .

در ادامه سایر اعضاء به بیان نقطه نظرات و اقدامات صورت گرفته دراین خصوص پرداختند که برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در کتابخانه امام علی مشراگه و همچنین برگزاری کارگاه آموزشی در کتابخانه شهید مطهری  رامشیر و اعطای کمک هزینه به دونفر از بهبود یافتگان  از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره)  از  جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.
 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار