شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
با حضور رئیس و مسئولین دانشگاه
اختتامیه و فینال مسابقات تیم های ورزشی فوتبال کارکنان واحدهای تابعه دانشگاه در سطح استان با حضور دکتر اسماعیل ایدنی
سه شنبه 4 آبان ماه 95 اختتامیه و فینال مسابقات تیم های ورزشی فوتبال کارکنان واحدهای تابعه دانشگاه در سطح استان با حضور دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با حضور رئیس و مسئولین دانشگاه برگزار شددانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر ساسان موگهی معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر منصور آرزومند رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات، مهندس کاووس کریمی مدیر حراست، مجتبی اورکی مدیر روابط عمومی، مهندس مهدی بهمنش مدیر تربیت بدنی و جمعی از کارکنان در زمین چمن ورزشی دانشگاه برگزار شد.

این سری از مسابقات که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس شروع شده بود و حدود یک ماه بطول انجامید نهایتا" با اهداء جام قهرمانی به تیم فوتبال شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامهرمز، نایب قهرمانی به تیم بیمارستان آموزشی درمانی امام خمینی(ره) و مقام سوم به تیم دانشکده داروسازی پایان یافت.

در پایان این مسابقات دکتر ایدنی از پروژه های تجهیز و بازسازی سالن ورزشی شهید زکوی دانشگاه مانند تعویض کفپوش، تعویض صندلی ها و نصب ضربه گیر محوطه سالن بازدید نمود.

همچنین دکتر موگهی در اختتامیه این مسابقات با ابراز خوشحالی از جو صمیمی ایجاد شده بین کارکنان دانشگاه گفت: در برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دنبال برد و باخت نیستیم بلکه دو هدف عمده یعنی ایجاد فضای شادی و نشاط و همچنین محبت و مهربانی بین کارکنان را داریم که امروز خوشبختانه شاهد تحقق نسبی آن بودیم.

وی با بیان اینکه کارکنان دانشگاه همواره درشرایط سخت کاری روبرو هستند و این مقوله در روحیه آنان تاثیر گذارخواهد بود، افزود: با ادامه این روند یکنواخت و بدون تنوع به مرور افراد دچار افسردگی و خستگی زودرس خواهند شد و متقابلا توانایی ارائه خدمات مطلوب به مردم را از دست خواهند داد لذا با ورزشهای همگانی و فعالیتهای جمعی بخوبی می توان انرژی مضاعفی بدست آورد و با روحیه مناسب تری کار کرد.

موگهی در پایان با اشاره به اینکه لازم است کلیه همکاران سایرین را به ورزشهای همگانی تشویق و سوق دهند، تصریح کرد: با عنایت ویژه رئیس دانشگاه به امر تربیت بدنی و حمایتهای همه جانبه وی در این زمینه، پیشرفتهای رو به جلویی در ورزش کارکنان داشته ایم و در تمام میادین و مسابقات در سطح استان و کشور همواره دارای مقام و سکو بودیم و پرچم دانشگاه جندی شاپور همه جا در اهتزاز بوده است.












نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار