اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
 چند طرح عمرانی و زیربنایی عصر چهارشنبه همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی با حضور معاون وزیر راه در شهر رامین اهواز به بهره‌برداری رسید و چند طرح جدید نیز در این شهر کلنگ زنی شد.

 آیین بهره برداری و کلنگ زنی طرح های عمرانی شهر رامین اهواز با حضور 'محسن نریمان ' معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

بهره برداری از پروژه 200 واحدی مسکن مهر رامین اهواز با اعتبار هزینه شده 96 میلیارد ریال، فاز 1 پارک امید با اعتبار 10 میلیارد ریال، مسجد امام علی (ع) در ناحیه 1 شهر با اعتبار 5 میلیارد ریال، پروژه تامین روشنایی معابر شهر رامین با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال، برقرسانی به مناطق مسکونی با تراکم کم با اعتبار 2 میلیارد ریال، زمین بازی کودکان با اعتبار 500 منیلیون ریال و عملیات آماده‌سازی معابر مسکن 200 واحدی در رامین با اعتبار 16 میلیارد ریال از طرح‌هایی بود که با حضور نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی در این شهر به بهره‌برداری رسید.

آماده‌سازی 484 واحد مسکن مهر توسط شرکت عمران، احداث گلخانه با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال و پروژه کاشت جنگل با 15 هزار نهال از جمله طرح‌هایی بوده که توسط معاون وزیر راه کلنگ‌زنی شد.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی عصر چهارشنبه به منظور بهره داری از چند عمرانی و بازدید از روند تامین زیرساخت های مرز شلمچه در ایام اربعین به استان خوزستان سفر کرد.

وزیر راه و شهرسازی در سفر امروز خود به خوزستان به همراه استاندار خوزستان، جمعی از معاونان وزارتخانه، نمایندگان خوزستان در مجلس و مدیران راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌ها با بالگرد از محورهای ارتباطی اهواز ـ هفتگل ـ ‌ایذه ـ دهدز و محور اهواز ـ ‌رامهرمز ـ ایذه بازدید کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار