مديركل حفاظت محيط زيست خوزستان اعلام كرد: هم‌اكنون ميزان ذرات معلق در هوا در اهواز 600 ميكروگرم بر مترمكعب است و اين ميزان در طول روز در حال تغيير است. "> میزان ذرات معلق در هوا 600 میکروگرم است
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۶

مديركل حفاظت محيط زيست خوزستان اعلام كرد: هم‌اكنون ميزان ذرات معلق در هوا در اهواز 600 ميكروگرم بر مترمكعب است و اين ميزان در طول روز در حال تغيير است.

به گزارش شوشان به نقل از ایسنا، احمدرضا لاهيجان‌زاده اظهار كرد: ساعت يك بامداد امروز (19 دي‌ماه) ميزان آلودگي هوا در اهواز به بالاي 400 ميكروگرم بر مترمكعب رسيد و ساعت 6 صبح نيز اين ميزان به حدود 200 ميكروگرم كاهش يافت.

وي افزود: با توجه به متغيير بودن ميزان آلودگي، ساعت 8 صبح دوباره اين ميزان به 430 ميكروگرم بر مترمكعب افزايش يافت و در فاصله يك ساعت به 600 ميكروگرم بر مترمكعب رسيد.

مديركل حفاظت محيط زيست خوزستان گفت: اين آمارهايي كه اعلام شد لحظه‌اي بوده و براي ارايه گزارش ميزان دقيق از ميزان آلودگي هوا بايد ميانگين 8 ساعته و 24 ساعته تعيين شود.

بر اساس اعلام هواشناسي استان، میزان آلودگی هوا از ظهر به بعد كاهش می يابد.

وضعیت هوای استان خوزستان و شهر اهواز از بامداد امروز نامناسب شده و در حال حاضر میزان ذرات معلق در هوا نسبت به ساعات ابتدایی روز افزایش یافته است.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار