اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
صنعت نفت در کنار فعالیت های صنعتی و تولید نفت و گاز به گسترش فضای سبز و توجهات زیست محیطی اهتمام جدی داشته است.
 کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تعداد یک هزار اصله نهال را به یاد یک هزار شهید گلگون کفن این شهرستان غرس کردند.

به گزارش مهر، جمعه شب در مراسمی با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان این شهر در مجموعه ورزشی گلف نفت برگزار شد.

هر یک از حاضران در این مراسم یک نهال را با مزین کردن به نام یک شهید والا مقام این شهر در محوطه زمین های گلف نفت و جاده منطقه بی بیان به ۲۲ بهمن غرس کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان با تقدیر از حرکت و مشارکت داوطلبانه این شرکت در توجه به توسعه فضای سبز اظهار کرد: نقش درختان در بهبود کیفیت زندگی بر هیچ کسی پوشیده نیست و برای استمرار این نهضت لازم است سایر دستگاه های دولتی نیز مشارکت داشته باشند.

بهروز نجاتی افزود: از آن جایی که درختان و در کل فضای سبز تأثیر بسیار زیاد و ارزنده ای در تلطیف هوا، جذب ذرات گرد و غبار، کاهش درجه حرارت و جلوگیری از فرسایش خاک دارند، می توان با استفاده از خاصیت تپه ماهوری بودن شهر و عوارض طبیعی زمین و استفاده از گونه های بومی نسبت به افزایش سرانه فضای سبز اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز بیان کرد: صنعت نفت در کنار فعالیت های صنعتی و تولید نفت و گاز به گسترش فضای سبز و توجهات زیست محیطی اهتمام جدی داشته است.

قباد ناصری ادامه داد: این شرکت اگر چه در گذشته با کاشت بیش از ۱۰۰ هزار اصله نهال درون و بیرون تأسیسات صنعتی و توزیع دهها هزار اصله نهال رایگان میان شهروندان اقدام کرده و علاقمندی خود را به حفاظت از محیط زیست اثبات کرده اما با وجود تهدیدات و آسیب های متعدد زیست محیطی همچون ذرات معلق گرد و غبار و افزایش دما، امروز به همراه همه پرسنل وارد عمل شده ایم تا ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای گلگون کفن این شهرستان نقش کوچکی در افزایش و توسعه فضای سبز شهرستان داشته باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار