شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
 مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه وضعیت حوزه قرآنی در خوزستان مطلوب نیست گفت: قاریان و حافظان ما اتفاقی رشد داشته اند.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمد حسین بلک روز شنبه در شورای قرآن و مساجد خوزستان در محل استانداری افزود: برای خوزستان در حوزه فعالیت های قرآنی اعتبار بسیار حداقلی سال 93 تصویب شد که سال94 به ما پرداخت شد و شفاف سازی نشد برای همین بسیار از موسسات نسبت به آن بدبین شدند.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی از سال 1386تاکنون 180موسسه قرآنی را در خوزستان به ثبت رسانده است بیان کرد:در فقیرترین مناطق خوزستان موسساتی داریم که خودشان هزینه موسسه را می دهند اما اکنون که رییس اتحادیه موسسات قرآنی در جلسه نیست تکدر خاطر ایجاد می کند و دبیرخانه باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشد. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: اگر بنا است اعتباری به ما بدهند نیازی نداریم بلکه معادل آن را نیز پرداخت می کنیم تا به موسسات قرآنی بدهند.

وی با بیان اینکه نسبت به دستور جلسات قرآنی باید تدبیری اتخاذ شود افزود: نقش مجموعه های مردمی در زمینه قرآن باید مشخص شود چرا که آنها خودشان در این زمینه فعالتر هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار