شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ملت ایران همیشه توانایی خلق بزرگترینها را دارند گفت: امروز ایران آغازگر یک تمدن زیبا شده است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ملت ایران همیشه توانایی خلق بزرگترینها را دارند گفت: امروز ایران آغازگر یک تمدن زیبا شده است .

محسن رضایی دیشب در آیین اولین سالگرد شهدای مدافع حرم شهرستان شوشتر اظهارکرد: سرزمین شوشتر زادگاه مردان بزرگی بوده که علمای بزرگی ماند شیخ شوشتری را تحویل اسلام داده است اما امروز نامش همراه شده با مدافعان حرم اهل بیت(ع) و تاکنون 8 فرمانده دوران دفاع مقدس را در دفاع از حریم اهل بیت(ع) تقدیم اسلام کرده است.

محسن رضایی افزود :ترس دشمن از ایران اسلامی این است که با متحد ساختن مسلمانان جهان، تمدنی بزرگ در شمال خلیج فارس بسازد.

وی گفت : به همین  علت  دشمن برای شکست این اقدام از جهات مختلف وارد میدان شده است  که خوشبختانه تاکنون با شکست روبه رو شده اند ، اما همچنان دست بردار نیستند.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد :انقلاب اسلامی ما سرآغاز یک تمدن بزرگ بود که شهدای ما این موضوع را از همان ابتدا در  چهره و سیمای امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و ارزش ها و شعارهای انقلاب اسلامی دیدند که وارد صحنه شدند و از طرف دیگر دشمنان ما نیز متوجه این خطر شده بودند.

رضایی افزود: هشت شهید مدافع حرم شهرستان شوشتر در طول دفاع مقدس کارنامه درخشانی داشتند و بیشتر آنها از فرماندهان دفاع مقدس بودند.

وی گفت: شوشتر یک شهر چند بعدی است که در ابعاد مختلف از جمله علم، صنعت، فرهنگ، عرفان و حماسه کارنامه درخشانی دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار