شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با بیان این‌که هنوز به هارمونی لازم نرسیده‌ایم، گفت: فکر می‌کنم از نیم‌فصل دوم لیگ برتر، نفت‌آبادان واقعی را شاهد باشیم.
 
حماد ثامری در خصوص پیروزی تیمش در نخستین دیدار برابر تیم لوله AS شیراز، اظهار کرد:‌ شروع مسابقات مشکلات خاص خود را دارد و تیم‌ها هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌اند و تیم ما نیز از این قاعده مستثنی نبود.

وی ادامه داد: در ابتدای بازی روند خیلی بدی در اقدام‌های‌مان داشتیم به صورتی که در نیمه اول، آمارمان بسیار ضعیف بود. همچنین روز خیلی بدتری در دفاع‌مان داشتیم. بر همین اساس در کوارتر چهارم تصمیم گرفتیم دفاع‌مان را تغییر دهیم و دفاع منطقه‌ای را انتخاب کنیم.
 
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: با انتخاب چنین دفاعی توانستیم در بازی که سه کوارتر از آن را عقب بودیم، از حریف پیش بیافتیم. حریف نیز برنامه خاصی برای دفاع منطقه‌ای ما نداشت و ما توانستیم بهره لازم را ببریم و از این بازی با پیروزی خارج شویم. به هر حال شاید اگر این دفاع را انتخاب نمی‌کردیم یا حریف برنامه خوبی برای این نوع دفاع ما داشت، نتیجه به سود نماینده شیراز به پایان می‌رسید.
 
وی در خصوص دیدار آینده تیمش برابر نیروی زمینی نیز عنوان کرد: این تیم بسیار خوب است و امسال تدارک خوبی برای آن دیده‌اند. فکر می‌کنم بازیکنان آن، حداقل سه ماه است که کنار هم تمرین می‌کنند. نیروی زمینی بازیکنان بسیار خوبی از جمله ارسلان کاظمی را هم در ترکیب خود دارد.
 
ثامری بیان کرد:‌ در هر صورت بازی خیلی سختی خواهیم داشت، چرا که هنوز به هارمونی لازم نرسیده‌ایم، البته شرایط برای ما نرمال است و باید سعی کنیم با تمرینات و آنالیزی که از حریفان خواهیم داشت، بازی به بازی بهتر شویم.
 
وی گفت: ‌در کل فکر می‌کنم از نیم‌فصل دوم، نفت‌ آبادان واقعی را شاهد باشیم، البته همه باید صبر داشته باشیم تا به آن‌چه که واقعا هستیم، برسیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار