اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
در پتروشیمی های ماهشهر چه می گذرد؟ یک پتروشیمی در آستانه بحران بی مدیری/ مدیر پروازی با رکوردهای جدید/ نماینده ماهشهر تاکنون هیچ تذکر و موضعی نداشته است/ غیبت چندین هفته مدیر پروازی پتروشیمی
یکی از مجتمع های پتروشیمی علیرغم دارا بودن مدیرعامل متاسفانه بدون مدیرعامل اداره می شود!
شوشان: از بندرماهشهر خبر می رسد یکی از مجتمع های پتروشیمی سابقه دار و قدیمی که دارای مشکلات بسیاری از لحاظ فنی، تاسیساتی و منابع انسانی می باشد، مدت مدیدی است که علیرغم دارا بودن مدیرعامل متاسفانه بدون مدیرعامل اداره می شود!

 ماجرا از این قرار است که مدیرعامل این شرکت بسیار مهم که از قضا از بستگان بسیار نزدیک یکی از مهره‌های متنفذ دولت (و مورد اعتماد رئیس جمهور) است، در دوران پس از انتصاب خود کمتر از تعداد انگشتان دست به شهرستان ماهشهر و محل کار خود آمده و به‌ عبارتی مدیریت پروازی را به تمام معنا بجا آورده و طرحی نو در انداخته است.

نکته جالب ماجرا آنجاست که با جستجو در سوابق این مدیر پروازی ، تنها چند سمت در چند شهرداری مشاهده شده و سابقه‌ای مرتبط با این پست کلیدی و حساس ملاحظه نمی گردد و به‌عبارتی در رده مدیران میانی دسته‌بندی می‌شود.

حال پرسش اصلی آنجاست که اگر حوادثی مشابه پتروشیمی‌های بوعلی و بندرامام، در اثر سو مدیریت و فقدان نظارت دائمی، در این مجتمع اتفاق بیافتد چه کسی پاسخگوست؟ در غیاب نسبتاً دائمی این مدیرعامل چه کسانی گردانندگان اصلی شرکت هستند و چگونه می توان از راه دور یک مجتمع عظیم با دهها کارگر و کارمند را اداره کرد؟ چه منافعی در مدیریت این‌چنینی نهفته است که آقایان حاضرند با چنین وضعی منابع کشور و نسل‌های آینده را قربانی روابط کنند و وقعی به انتقادات گسترده دلسوزان شهرستان ننهند؟

به گزارش خبرنگار ما در بندر ماهشهر، در حالی‌ که از آخرین حضور این مدیرعامل در محل کار خود بیش از سه هفته می گذرد، اعتراضات متخصصان، مردم و برخی مسئولین دلسوز در محافل خصوصی کم‌کم گسترده‌تر شده و به مقامات ارشد استان نیز گزارش شده است.

اگرچه مع‌الاسف نماینده ماهشهر تاکنون هیچ تذکر و موضعی نداشته است و این مدیرعامل حتی مدیران بومی مجتمع را برکنار کرده و تیم غیربومی خود را چینش کرده است، اما با تلاش برخی مسئولین و مدیران بومی گزارش این موضوعات علنی‌ گشته و در انتظار پاسخ مناسب از دولت و مسئولان وزارت مربوطه هستند.

حال باید دید که با گذشت چند ماه از  ضرب الاجل تعیین شده از سوی وزیر نفت برای پایان دادن به حضور مدیران پروازی،  آیا اتفاقی در این خصوص خواهد افتاد و یا در بر همان پاشنه خواهد چرخید و ضوابط قربانی روابط می‌شوند و دستور وزیر محترم همچنان به حیات تبلیغاتی خود ادامه می‌دهد...

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار