شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
آتش پاد دوم جلیل ستاری معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز
 مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از آتش سوزی یک رستوران و یک منزل مسکونی در اهواز خبر داد.

مسعود حق شناس اظهار کرد: شب گذشته طی تماس شهروندان با ستاد فرماندهی ۱۲۵ گزارش حریق رستوران در منطقه عین دو اطلاع داده شد. آتش نشانان بلادرنگ از نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی در کمتر از ۲ دقیقه پس از دریافت گزارش خود را به محل حادثه رساندند.

وی افزود: آتش نشانان با دو خودروی اطفای حریق و تجهیزات تخصصی به محل رسیده و مشاهده کردند که رستورانی واقع در عین دو خیابان یک اصلی دچار حریق شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اضافه کرد: آتش نشانان سریعا اقدام به خاموش کردن حریق کرده و از گسترش و سرایت آتش به منازل همجوار جلوگیری به عمل آوردند. علت این حریق نشت گاز از کپسول گاز مایع اعلام شده است.

حریق منزل مسکونی در پردیس

حق شناس در ادامه گفت: شب گذشته در حادثه ای دیگر طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد مرکزی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر حریق در منزل مسکونی واقع در پردیس داده شد.

وی بیان کرد: آتش نشانان در قالب یک تیم عملیاتی متشکل از دو خودروی اطفای حریق و یک خودروی امداد و نجات در مدت زمان ۲ دقیقه در محل حادثه حاضر شدند و سریعا عملیات اطفا را آغاز کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: آتش نشانان با قرار دادن دستگاه مکنده هوا، دود ناشی از حریق را به خارج از منزل هدایت و به منظور خاموش کردن آتش به داخل خانه وارد شدند. این عملیات حدود ۱ ساعت به طول انجامید و حریق اطفا شد.

حق شناس در پایان یادآور شد: با سرعت عمل آتش نشانان از سرایت حریق به منازل همجوار جلوگیری شد. همچنین علت این حادثه از سوی کارشناسان نشت گاز از آبگرمکن اعلام شد.

برچسب ها: آتش نشانی ، اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار