شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
همه از من انتظار دارند تیم بالا بیاورم
اکبر میثاقیان در 63 سالگی نیز با حرارت و هیجان بالا به هدایت تیم خود می پردازد و این مساله باعث شده تا با نگاه خاص داوران همراه شود.

 سرمربی بادران تهران که در دیدار فردا برابر سایپا به دلیل اخراج، قادر به همراهی تیمش از کنار زمین نیست، این مساله را بزرگترین سورپرایز بازی می داند و البته امیدوار است تیمش موفق به از پیش رو برداشتن شاگردان حسین فرکی شود.


اکبر میثاقیان در خصوص دیدار فردای تیمش برابر سایپا در جام حذفی به خبرنگار ما گفت: تمام هدف باشگاه موفقیت در لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر است و این مساله با توجه به شرایط تیم ما که تازه وارد است اتخاذ شده است. البته مدیران باشگاه به دنبال این هستند تا در چنین دیدارهایی که بیشتر در چشم هستیم موفقیت هم کسب کنیم که امیدوارم این اتفاق در بازی فردا رخ دهد.


وی ادامه داد: دیدار برابر سایپا بازی سختی است و آنالیز مناسبی از این تیم انجام دادیم و آنها مهره های خوبی دارند و حسین آقا مربی فوق العاده‌ای است که با بدشانسی در بازی های اخیر خود موفق به کسب نتیجه نشده اما از نظر فنی شرایط خوبی دارند.


میثاقیان در خصوص شرایط تیم خود و آمادگی شان برای این بازی گفت: مسلما نسبت به دیدارهای ابتدای فصل شرایط بهتری داریم و باکیفیت تر شده ایم. این امیدواری را داریم که در بازی فردا به نتیجه برسیم. در بازی با ملوان هم می توانستیم به نتیجه برسیم که این اتفاق در اوج بدشانسی برای ما رخ نداد. اگر از موقعیت ‌ها سود می بردیم نتیجه متفاوت می شد. بازی سختی پیش رو داریم و اگر به دنبال نتیجه هستیم باید بیش از سایر مسابقات تلاش کنیم و بازیکنان این تفکر را باید در ذهن خود به وجود آورند و توانایی تنه به تنه شدن با لیگ برتری ها را در خود داشته باشند.

 


وی ادامه داد: اینطور نیست که تیم ما را با توجه به تازه وارد بودن بی تجربه بدانید، ما تیم و کادرفنی باتجربه ای داریم و کادر مدیریتی هم خوب است. تیم جوان ما انگیزه زیادی دارد و بازی سختی برابر سایپا پیش بینی می کنیم. به نظر بازی فردا می تواند زیبا و جذاب شود و انتظارات را برآورده کند.برای من صعود از لیگ دسته اول در اولویت قرار دارد و تفکراتم روی این مساله متمرکز است اما مالکان باشگاه به دنبال موفقیت در این جام هم هستند. ما نیز فردا با تمام توان برابر سایپا قرار خواهیم گرفت. اکنون که بازی شروع نشده شرایط و شانس هر دو تیم برابر است.


میثاقیان که در سن 63 سالگی نیز تصاویر وی در حال هدایت تیمش و با لباس کوتاه در باران سوژه شده است در این زمینه که چطور سرما رویش تاثیر نمی گذارد گفت: اولا باید از داوران عذرخواهی کنم بابت اینکه در جریان بازی فشار و هیجان باعث می شود تا بارها از جایگاهم خارج شوم و با تذکر آنها همراه شود. این مساله باعث شده تا نتوانم به دلیل اخراج در بازی قبلی برابر سایپا روی نیمکت حاضر باشم. در مورد سرما هم باید بگویم تحت فشار سرما و گرما را متوجه نمی شوم و خدا قدرت داده تا سرما را متوجه نشوم. در جریان بازی اینقدر حرص و جوش می خورم و انتظار از من است تا همه را ببرم و تیم را بالا بیاورم متوجه نمی شوم و بعضی اوقات پایم را از خط عبور می دهم متوجه نمی شوم و گیج هستم که با اخطار و تذکر داور مواجه می شوم اما همه این مسائل به خاطر تحریک بازیکنانم و هیجان دادن به آنهاست.

برچسب ها: میثاقیان ، بادران
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار