شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۶:۳۶

حسين كعبى، مدافع راست راه آهن در بازى با مس كرمان در فهرست ۱۸نفره قرار گرفت اما توسط على دايى به بازى گرفته نشد تا شايعاتى در مورد اختلاف او با سرمربى راه آهن مطرح شود.وى اختلاف با دايى را تكذيب كرده و گفت: من از اين شايعات تعجب مى كنم و نمى دانم از كجا بيرون مى آيد. من كارم را در راه آهن انجام مى دهم و هيچ مشكل يا اختلافى با دايى ندارم. من به دليل درد كليه مدتى بود كه در تمرين راه آهن حضور نداشتم و حتى نمى خواستم در بازى جزو ۱۸نفر باشم. هر چند كه چند روز با راه آهن تمرين كردم اما شرايط ايده آل را نداشتم و نمى خواستم بازى كنم.

از كعبى مى پرسيم كه براى سال آينده چه برنامه اى دارى كه تصريح كرد: فعلا هيچ تصميمى نگرفته ام و عجله اى هم ندارم. اتفاقا چند روز پيش ايمان مبعلى به تمرين راه آهن آمده بود و در مورد فصل آينده صحبت مى كرديم اما واقعيت اين است كه نمى دانم سال آينده در كدام تيم خواهم بود. من دنبال بازارگرمى نيستم و تا به امروز هم هيچ تيمى با من مذاكره نكرده است.

كعبى در قسمتى از حرف هايش خاطرنشان كرد: من دوست دارم يك روز به فولاد خوزستان برگردم اما نمى دانم اين اتفاق چه زمانى خواهد افتاد. فولاد در سال هاى گذشته ۷ بازيكن ملى پوش داشت و دوباره مى تواند به روزهاى اوج برسد. اميدوارم كه يك روز دوباره پيراهن فولاد را برتن كنم.

منبع : ایران اسپورت


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار