شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
وزارت خارجه یمن، وابسته به شورای عالی سیاسی و هیات علمای دینی این کشور اعلام کردند که هدف از مطرح کردن ادعاها درباره حمله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به اماکن مقدس عربستان سرپوش نهادن بر جنایت‌های جنگی ائتلاف سعودی است.
 به نقل از شبکه خبری المیادین، وزارت خارجه یمن، وابسته به شورای عالی سیاسی یمن در بیانیه‌ای درباره ادعای عربستانی‌ها درخصوص حمله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به اماکن مقدس گفت: اخبار رسانه‌های سعودی درباره هدف قرار دادن اماکن مقدس نشاندهنده شکست عربستان است. هدف از مطرح کردن ادعاها درباره حمله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به اماکن مقدس عربستان پنهان کردن جنایت‌های جنگی ائتلاف سعودی است.

در این بیانیه آمده است: ما از مقامات سعودی می‌خواهیم از تبلیغات درباره حمله به اماکن مقدس و ایجاد فتنه خودداری کنند. ارتش و کمیته‌های مردمی به تعالیم دین اسلام پایبند هستند و غیرنظامیان را هدف قرار نمی‌دهند.

اخیرا ائتلاف متجاوز عربی در راستای اقدامات خصمانه خود علیه انصارالله، مدعی شد که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مکه مکرمه را هدف قرار داده‌اند.

در همین راستا هیات علمای یمنی ادعاهای عربستان درباره هدف قرار دادن مکه مکرمه را محکوم کردند و حمله موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی به پایگاه هوایی عبدالعزیز در فرودگاه جده را تبریک گفتند.

منبع: ایسنا

برچسب ها: آل سعود ، جنایت های
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار