شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
سیده مهتاب رضوی مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی بچه های انقلاب خوزستان (شهبا ) در گفتگو با خوزنا در خصوص اهداف شهبا اظهار کرد: در دیدارهای  اخیری که رهبر معظم انقلاب با مردم و مسؤولان نظام داشته‌اند، معظم‌له تأکید ویژه‌ای بر لزوم صیانت از شور انقلابی، حفظ روحیه انقلابی، انقلابی عمل کردن و انقلابی‌گری داشته‌اند.

وی افزود: شورای هماهنگی بچه های انقلاب که خودجوش تشکیل شده است در راستای مقابله با جنگ نرم خط و مشی را در نظر دارد که تاکنون در بحث مجموعه های فرهنگی کمتر به آن جنبه ها پرداخته شده است زیرا به فرموده مقام معظم رهبری شیعه باید مدرن ترین شیوه های تبلیغ را برای رساندن پیام حق خود به دیگران مورد استفاده قرار دهد.

رضوی با بیان اینکه باید دشمن را شناخت، نقشه‌ی او را فهمید و از تبعیت دشمن سر باز زد؛ تصریح کرد: شکی نیست که امروز امواج تبلیغاتی پیچیده و درهم تنیده ی غرب علیه اسلام  با هدف ریشه کن کردن فرهنگ ملّی اسلام متمرکز شده اند لذا می طلبد جوانان انقلابی قدم به عرصه گذاشته و با پرچم اقدام و عمل، همچنان ایستادگی و ثبات در اصول انقلاب اسلامی‌ را به منصه ظهور قرار دهند.

مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی بچه های انقلاب خوزستان به اشاره به برگزاری اکران فیلم سینمایی سیانور اضافه کرد : سیانور فیلمی است در ژانر سیاسی با تم عاشقانه، که قصه‌ی آن در اواسط دهه ٥٠ می‌گذرد و زندگی مؤسسین سازمان مجاهدین خلق (منافقین) است.

رضوی ادامه داد : اکران فیلم سینمایی سیانور دومین برنامه اجرایی شورای هماهنگی است که چهارشنبه ۱۲ آبان ماه ساعت ۲۰ بعد از نماز مغرب و عشا همراه با خانواده های شهدای مدافع حرم و اصحاب رسانه همچنین جوانان انقلابی کلان شهر اهواز با تخفیفات ویژه برگزار می شود. . همچنین علاقمندان جهت رزرو بلیط با شماره 09301748350 تماس حاصل نمایند.

وی بابیان اینکه از کلیه جوانان انقلابی دغدغه مند دعوت بعمل می آوریم تا در این برنامه بزرگ فرهنگی شرکت نمایند گفت : در حاشیه این برنامه غرفه های فرهنگی کتاب و مجموعه ای از تمثال شهدای مدافع نیز برپا می شود.

برچسب ها: سیانور ، خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار