شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
تکرار اتفافات تلخ توهین به معلمان در خوزستان
هفته گذشته نیز یک درگیری بین اولیای یک دانش آموز و مسئولان مدرسه ابوالفضل شهرستان کارون رخ داد...

 
شوشان : هنوز چندی از اتفاق تلخ توهین و ضرب و شتم معلمان مدرسه معراج اهواز نگذشته است که این بار در شهرستان کارون معاون یک مدرسه مورد ضرب و شتم والدین یک دانش آموز قرار می گیرد. 

یکی از اولیای دانش آموزان مدرسه دبستانی جمهوری اسلامی روستای عمیره در شهرستان کارون، معاون و معلمان مدرسه را مورد شتم و ضرب خود قرار داد.

خفایی معاون مدرسه دبستانی جمهوری اسلامی روستای عمیره در شهرستان کارون گفت: یکی از اولیای دانش آموزان مدرسه جمهوری اسلامی روستای عمیره بدون هماهنگی وارد مدرسه شد و به طرف کلاس دانش آموزان در حال تدریس رفت و دانش آموزان کلاس را تهدید کرد که فرزندش را اذیت نکنند که معلم مربوطه به مادر دانش آموز تذکر می دهد که وقت کلاس را نگیرید و وارد کلاس درس دانش آموزان نشود اما مادر دانش آموز به تذکر معلم گوش نداد تا اینکه معلم به دفتر مراجعه می کند و خواستار خارج شدن مادر دانش آموز از کلاس درس دانش آموزان شد.

وی افزود: بنده به عنوان معاون مدرسه با کمال احترام و ادب به طرف ولی دانش آموز رفتم و از او خواستم که مزاحم درس دانش آموزان و معلم در زمان تدریس نشود و از مدرسه خارج شود که در کمال ناباوری ولی دانش آموز شروع به فحاشی و ناسزایی کرد.

معاون مدرسه جمهوری اسلامی روستای عمیره عنوان کرد: با کمک یکی از خانواده های حاضر در مدرسه، ولی دانش آموز را از مدرسه خارج کردند و بلافاصله بعد از گذشت  10 دقیقه پدر دانش آموز وارد مدرسه می شود و بدون آنکه ماجرا را جویا شود شروع به فحاشی و ضرب و شتم معاون مدرسه می کند.

خفایی گفت: پدر دانش آموز با حمله ور شدن به دفتر مدیریت شروع به شکستن میز و صندلی و پرت کردن لیوان و کاغذ به سمت معاون مدرسه و معلمان می کند که در نهایت به سمت من آمد و با سیلی و مشت مرا به دیوار چسباند و شروع به فحاشی نمود.

وی خاطرنشان ساخت: پدر دانش آموز با این کار ممکن بود صدمات جبران ناپذیری به دانش آموزان و معلمان مدرسه وارد کند که خوشبختانه بجز کبودی صورتم، این حادثه تلفاتی نداد و بلافاصله با تماس با نیروی انتظامی کارون ولی دانش آموز از محل متواری می شود.

وی افزود: این حادثه با شکایت حقوقی به دلیل تخریب اموال دولتی و شکایت شخصی به دلیل ضرب و شتم معاون مدرسه توسط ولی دانش آموز در دادگاه مورد بررسی و تحت اقدام است.

معاون مدرسه دبستان جمهوری اسلامی روستای عمیره تصریح کرد: این اولین حادثه ای نیست که در شهرستان کارون و برای معلمان و پرسنل زحمت کش آموزش و پرورش رخ می دهد، متاسفانه طی دوهفته اخیر این چندمین باری است که در مدارس کارون این اتفاق رخ می دهد.

 
برچسب ها: ضرب و شتم ، معلم ، کارون
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار