شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
استاندار خوزستان گفت:‌ کمیته‌هایی جهت بررسی اتفاقات ورزشگاه غدیر اهواز در استان تشکیل شده است تا معلوم شود در جریان آن اتفاقات آیا قصور یا کم‌کاری از جانب نهاد یا فردی صورت گرفته است یا خیر.
 
غلامرضا شریعتی با اشاره به حوادثی که در جریان دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر رخ داد، اظهار کرد:‌ فرهنگ‎سازی در ورزشگاه ها و میان تماشاگران نیز یکی از مقولاتی است که بسیار باید مورد توجه قرار گیرد و واقعاً روی آن کار شود.
 
وی افزود:‌ شورای فرهنگ عمومی باید این موارد و مواردی از این قبیل را لحاظ و مطابق با آن‎ها برنامه‎ریزی کند و براساس آن برنامه‎ریزی‎ها نیز طرح‎های اجرایی نوشته و اعتبارات نیز تخصیص داده شود.
 
استاندار خوزستان درباره صحبت‌های مهدی تاج مبنی بر اعزام نمایندگانی از وزارت کشور،‌ وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال به اهواز جهت بررسی اتفاقات ورزشگاه غدیر و برخورد با متخلفان آن حادثه نیز عنوان کرد: این یک موضوع سلبی است که باید به هر ترتیب بررسی و دنبال شود. ما نیز در درون استان در حال بررسی آن اتفاقات هستیم. در همین راستا نیز کمیته‌هایی تشکیل داده‎ایم تا به واسطه آن دریابیم، آیا قصور یا کم‎کاری نهاد، سازمان یا فردی در بروز آن حادثه دخیل بوده است یا خیر.
 
وی خاطرنشان‌کرد: ‌برنامه‎ای مدون و جامع نیز برای نقاط آسیب‎پذیر ورزشگاه غدیر اهواز که متاسفانه تاکنون اداره‎کل ورزش و جوانان در جهت رفع آن‎ها اقدام نکرده است، ‌طراحی کرده‎ایم و قرار بر این است که کارشناسانی از محل‎های آسیب‎پذیر بازدید و آن محل‎ها را بررسی کنند تا به یاری خدا در جهت رفع آن‎ها اقدام شود تا این ورزشگاه به لحاظ ایمنی نیز مقاوم و آسیب‎پذیری کمتری داشته باشد، ضمن این‎که تلاش می‎کنیم تا تمام این موارد تا پیش از آغاز لیگ قهرمانان آسیا مرتفع شود.
 
شریعتی در پایان با اشاره به وضعیت نابسامان مالی باشگاه استقلال خوزستان نیز یادآور شد: بنده به جد پیگیر وضعیت این تیم و باشگاه هستم و امیدوارم که به زودی به نتایج خیلی خوبی هم در این زمینه دست پیدا کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار