شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
آخرین خبرها از درگیری های طایفه ای باغملک
شوشان: مدیر آموزش و پرورش شهرستان باغملک با اشاره به اتفاقات و درگیری های چند روز اخیر در روستای پتک باغملک گفت: کلیه مدارس روستاهای پتک و سرخار تا اطلاع ثانوی به دلیل خطرات امنیتی که ممکن است جان دانش آموزان را تهدید کند تعطیل می باشد.

خداداد کردی افزود: با توجه به اینکه ۵ مدرسه در مقاطع ابتدایی ، راهنمایی و متوسطه در روستاهای پتک و سرخار وجود دارد و این مدارس اکثرا در نزدیکی کوه های اطراف و در تیررس تفنگداران می باشند ، ممکن است خطرات جانی برای دانش آموزان را به همراه داشته باشد بنابراین به دستور شورای تامین شهرستان این مکان های آموزشی تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشند.

وی ادامه داد: دانش آموزان باید در سایه آرامش و امنیت به تحصیل خود ادامه دهند ، چرا که ترس و وحشت از محیط ناآرام و شلیک سلاح های جنگی نه تاثیرات منفی بر روند یادگیری آنها خواهد داشت ، بنابرین امیدواریم هر چه زودتر آرامش قطعی به منطقه بازگردد و دانش آموزان بتوانند آسوده خاطر به تحصیلات خود ادامه دهند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد مسئولین بتوانند جهت حفظ جان دانش آموزان و معلمین مدارس در روستاهای پتک و سرخار تدابیر امنیتی را در راس کار خود قرار دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار