اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۶۵۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
روزنامه نور خوزستان: تلاش رييس مجمع نمايندگان استان براي تغيير مديريت توسعه نيشكر
اين قضيه به تلاش رييس مجمع نمايندگان استان براي تغيير مديريت توسعه نيشكر استان منسوب شده است...
شوشان/ روزنامه نور خوزستان نوشت: خبر يك انتصاب در فضاي مجازي مطرح شد و حتي متن حكم را هم منتشر كردند اما هنوز جوهر اين حكم خشك نشده بود كه نامه رسمي كان لم يكن حكم در اختيار رسانه ها قرار گرفت.

اين قضيه به تلاش رييس مجمع نمايندگان استان براي تغيير مديريت توسعه نيشكر استان منسوب شده كه ضمن آن قرار بود صادقي بركنار و عليرضا كاظمي مدير شركت نورد و لوله اهواز جايگزين وي شود. در اين كه حق نمايندگان است كه عملكرد مديران را نقد و در خصوص ادامه ماندن يا تغيير آنها اظهار نظر و پيشنهاد بدهند، حرفي نيست اما بارها گفته شده كه اين موارد بايد در چارچوب نظارت و نه دخالت باشد و اين كه نماينده اي از يك مدير درخواست هايي داشته باشد كه اگر اجابت نكرد بايد برود با هيچ معياري مطابقت ندارد و اكثر قريب به اتفاق نمايندگان هم اين موضوع را قبول دارند و با مديران تعامل داشته و همكاري مي كنند.

نكته ديگر اين كه اگر قرار است مديري تغيير كند، قطعا بايد مدير جايگزين از قبلي قوي تر كارآمدتر بوده و سابقه مديريتي در آن عرصه را داشته باشد و بدون آن كه بخواهيم از كسي جانبداري كنيم نگاه به عملكرد مديري كه اصرار به رفتن او شده، نشان مي دهد كه روزي كه صادقي سكان توسعه نيشكر را به دست گرفت اين شركت ۱۵۰ هزار تن شكر توليدي داشت و اكنون اين رقم به ۶۰۰ هزار تن رسيده، ضمن اين كه تجربه ۱۷ ساله در نيشكر دارد و هم اكنون يك مجموعه ۱۸ هزار نفري را بدون تنش يا بالا و پايين رفتن حقوق ها اداره مي كند بنابراين براي تغيير يك مدير بايد دلايل منطقي عنوان كرد.

مطلب ديگر اين كه در حال حاضر دو كشت و صنعت هفت تپه و كارون مشكل دارند و براي نجات آنها بايد چاره انديشي شود و اگر نمايندگان دلسوز استان قصد رشد و رفع معضلات نيشكري را دارند چه بهتر كه براي تقويت مديريت آنها اقدام كنند و مسلما در اين وادي استاندار مي تواند حرف آخر را بزند. ‌

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
انتشار یافته: ۶
comment
comment
شادگانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
comment
2
1
comment سلام. در این خصوص این را هم اضافه کنید که با وجود صدها هکتار اراضی نیشکر در محدوده شهرستانهای کارون و شادگان اما این شهرها فقط دود و خاکستر و بوی بد تخمیر عاید آنها شده و تعداد انگشت شماری از این شهرها استخدام شده اند.
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
comment
0
0
comment جدیدا برخی نمایندگان هم به دنبال تغییر مدیریتی در دامپزشکی خوزستان و جهاد کشاورزی هستند. آخر دو ارگان تخصصی که مدیریت خوبی هم دارند گرچه مدیران آنان از بدنه دولت قبلی هستند نباید دستخوش تعویض و تغییر شوند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
comment
0
1
comment دوست عزیز با اتخاب تحمیلی آقای کاظمی که به لطف خدا حکم ایشان باطل شد نمایندگان نشان دادن چقدر به فکر اشتغال استان هستند.
آیا آقای کاظمی کارنامه آباد و درخشانی داشت هفت تپه و لوله سازی هنوز زخمی تصمیمات غط ایشان است بدون نجربه مدیریت به ایشان آن ها را تحویل دادن حاصل اون واگذاری هفت تپه با کلی بدهی بود.
من پرسنل همین توسعه نیشکر هستم بدون پارتی و با آزمون استخدام شدم به خوزستانی و بختیاری هستم و در کنار چند هزار برادر عرب زبان خودم به کار مشغولم و در این چند سال این صنعت رو رو به پیشرفت دیدم.
من نمی دونم مگر ظرفیت استخدام یک سازمان می تواند بی نهایت باشد که همه به دنبال اشتغال در توسعه نیشکر هستند این شرکت18هزارو 900نفر پرسنل دارد حالا سهم شرکت نفت و فولاد و بقیه در استان چقدر است.
برادر شادگانی آقای ناصری نژاد کجا بود وقتی سالها زیاله ها شهر آبادان در تالاب شادگان دفع می شد و هنوز هم این کار انجام می شود کجا بودند
نه خیر برادر عزیز ایشان مقاصد دیگری دارند ایکاش فایل صوتی ایشان پخش می شد که چه خواشته های داشتند.
comment
شهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
comment
0
1
comment بی انصافی است که بگویید انگشت شمار چراکه حدود 50 درصد از پرسنل طرحهای توسعه نیشکر ازروستاهای اطراف و شهرستان کارون هستند. من خودم شاغل این شرکت هستم.
comment
mmmm
|
United States
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
comment
0
0
comment سلام.من از روستاهاي اطراف شركت نيشكر هستم.و7ساله كه مدرك ليسانس كشاورزي گرفتم وهروز به شركت نيشكر اميركبير براي استخدامي ميرم وميگويند استخدامي نداريم و هرماه يك مهندس غير خوزستاني كه اصلا تا حالا نيشكر رو چشم نديده استخدام ميكنند اونم بخاطر غير [...] بودن استخدام ميكنند همه جوانان روستاهاي اطراف نيشكر به صورت بيمانكار گرفتن ولي براي غير بومي رسمي شدن. [...] براي اوناي كه استخدام شدن بايد خوب باشه [...] خواهر زاده اش بدون هيچ ازموني وبا كلي منيت توي مركز [...] نيشكر استخدام ميشه فقط وفقط بخاطر خدا شناس بودن ايشان است
comment
صادص
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
comment
0
0
comment ابرادر عزیز کسی که قضاوت بیجا وبیدلیل بکند باید دراین دنیا و اخرت جوابگو باشد.اقای دکتر کاظمی از بین مدیران معروف است به مدیر بحران.بنده کارمند لوله سازی هستم.درزمان قبل از مدیریت کاظمی شرکت لوله سازی اهواز 6ماه حقوق کارگران را پرداخت نکرده وپنح تا کارخانه شرکت تعطیل واعلام برشکستگی کردن.که با مدیریت جوان وپرانرژی اقای کاظمی تمام بدهی شرکت به کارگران و ایجاد توسعه در شرکت .ایجاد کارخانه تولید لوله های اسپیرال با سایز ۱۰۰اینچ جهت پروژه طرح الغدیراولین کارخانه درخاورمیانه.که سوداوری زیاد وایجاد اشتغال را برای نسل جوان استان داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار