اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروهای کمکی از یگان های مختلف ناجا برای تامین نظم و امنیت زائران اربعین حسینی بکارگیری خواهند شد، تصریح کرد: پیش بینی ها نشان می دهد امسال با حجم بسیار بیشتری از زائران شرکت کننده برای حضور در آیین اربعین روبرو هستیم.
 
به گزارش ایرنا، سردار حسین اشتری شامگاه سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: هر سال شاهد افزایش خیل مشتاقان و علاقه مندان خاندان عصمت و طهارت (ع) برای شرکت در کنگره عظیم اربعین حسینی هستیم و این باعث شده تا تلاش پلیس برای تامین امنیت زائران نیز بیشتر شود.
 
وی افزود: نیروی انتظامی بعنوان تامین کننده اصلی امنیت مرزها در جدار مرزی و داخل و خارج از مرز تمهیدهای لازم را با هماهنگی سایر نیروهای مسلح انجام داده و امسال نیز با مدد الهی و هوشیاری، این مراسم بزرگ جهان اسلام باشکوهتر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.
فرمانده ناجا تاکید کرد: پیش بینی های صورت گرفته نشان می دهد امسال با حجم بسیار بیشتری از زائران شرکت کننده برای حضور در آیین اربعین روبرو خواهیم بود بطوری که در 40 روز گذشته بیش از یک میلیون گذرنامه برای افراد متقاضی صادر شد که واحد گذرنامه ناجا در این مدت بصورت شبانه روزی و سه نوبتی فعالیت کرده است.
 
سردار اشتری ادامه داد: بررسی های انجام گرفته نشان می دهد تعداد افرادی که در این ایام اقدام به دریافت گذرنامه کرده اند 74 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش نشان می دهد.
 
وی با اشاره به اینکه سال گذشته حضور تعداد کثیری از اتباع سایر کشورها در نحوه تردد زائران مشکلاتی را ایجاد کرد، گفت: امسال با برنامه ریزی های صورت گرفته اتباع کشورهای دیگر از مبدا حرکت در سایر استان ها مورد کنترل قرار می گیرند.
 
به گفته وی، این افراد پس از تهیه روادید مورد نیاز باید به مرز شلمچه در استان خوزستان برای شرکت در آیین اربعین در عتبات عالیات مراجعه کنند و در سایر مرزها اجازه خروج با آنها داده نخواهد شد.
 
فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: بخش قابل توجهی از زائران اربعین بدلیل کوتاهی مسیر و امنیت بسیار بالای مرز مهران این نقطه را برای عزیمت به عتبات عالیات انتخاب می کنند و بر همین اساس بخش عمده ای از توان نیروی انسانی و تجهیزاتی پلیس در این مرز مستقر می شود.
 
فرمانده نیروی انتظامی شامگاه سه شنبه وارد استان ایلام شد و قرار است روز چهارشنبه به شهرستان مرزی مهران سفر کند تا ضمن بازدید از مرز و پایانه مرزی از نزدیک در جریان آخرین وضعیت اقدام های انجام شده برای تامین امنیت و خدمات رسانی به زائران قرار گیرد.
برچسب ها: حجم ، زائران
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار