اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
حسین عبدالعزیزی

همانطور که می دانیم 13 آبان روز استقامت مسلمانان در برابر استکبار است و رویکرد اساسی در این حماسه شگرف بر استکبارستیزی و استقلال طلبی ملت بزرگ ایران استوار است و این حقیقتی است که باعث بیداری اسلامی در بین کشورهای منطقه و جهان شد.

همچنین باید تاکید شود که ماهیت حماسه عظیم 13 آبان بر استکبار ستیزی استوار است و همواره می بایست همچون گذشته با حضور گسترده و با شکوه در راهپیمایی 13 آبان امسال در مقابل بدعهدی‌ها و توقعات بی جای مقامات اروپایی به ویژه امریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی بایستیم و قطعا امسال ملت غیور ایران اسلامی با حضور پرشور خود پاسخ دندانشکنی به معاندان انقلاب اسلامی خواهند داد.

ناگفته نماند که یوم الله 13 آبان به عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است و بی شک ملت ایران امسال نیز همچون سال های گذشته رساتر و پرصلابت تر فریاد "مرگ برآمریکا" سر خواهند داد.
همچنین باید اذعان کرد که هوشیاری مقابل نفوذ دشمنان، روشنگری و تبیین حقایق، تکلیف همه ما در مقابله با دشمنان است و باید تصریح کرد در این روز بزرگ دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) با تسخیر لانه جاسوسی حماسه ای شگرف خلق کردند و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی شد و لازم است تا همه با هم به قول آن بزرگ زادِ خورشیدگون، حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا بریزیم.

البته مسئولان و متولیان امر باید واقعیات این روز به یادماندنی را برای نسل جوان تشریح و تبیین کنند و باید تاکید کرد که حفظ و تقویت روحیه خودباوری در ملت با گرامیداشت و راهپیمایی 13 آبان است که باید این راه توسط دانشجویان و دانش‌آموزان حفظ شود.

ناگفته نماند که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از جمله درس های عاشورایی بود که می بایست به عنوان یک درس همواره استمرار یابد که برای تحقق این مهم همت مسئولان امر را می طلبد زیرا که امروزه با دشمنانی روبرو هستیم که نقشه آنها همان طرح و نقشه های یزید در هنگام اسارت اهل بیت(ع) است، لذا باید در برابر نابکاری های یزید وار آمریکای ملعون ایستادگی کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار