اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹
سرپرست معاونت سیاسی استانداری خطاب به عادل فرودسی پور ؛
این نزاع ها و درگیری در ورزشگاه خاص استان خوزستان نیست و حتی چند وقت قبل هم در یزد اتفاق افتاد.


علی حسین حسین زاده سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان  در شورای ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد: اگرچه در نگاه اول بحث ورزش از یک منظر فیزیکی دیده می شود اما امروز از حوزه های روانشاسی، جامعه شناسی و اقتصادی هم به بحث ورزش نگاه می شود و علمای اجتماعی که بیشتر دغدغه نظم اجتماعی را دارند، پیرامون ورزش دیدگاه ها و رویکردهای جدیدی را مطرح می کنند.

وی افزود: در این دو دهه اخیر از این منظرها بسیار دیده شده و این رویکردها را در قالب برنامه اجرایی کرده و از پیامدهای اینگونه نگاه در جامعه بهره مند شدند. ورزش را از یک منظر اجتماعی نگاه می کنند از نگاه های گذشته فاصله گرفتند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: مکان های ورزشی می تواند زمینه تقویت ارتباطات اجتماعی در یک فضای دیگر باشد و این نگاه پیامدش وفاق و انسجام اجتماعی بیشتر است و ما متأسفانه در حوزه ورزش چون از این منظرها نگاه نمی کنیم نه تنها زمینه نظم اجتماعی را فراهم می کنیم بلکه یک جا احساس می کنیم که در ورزشگاه هستیم ولی اصلا شبیه به یک ورزشگاه نیست.

حسین زاده بیان کرد: عدم این نگاه نباید باعث شود که محل ورزشی محلی برای نزاع باشد، بنابراین در کارها باید راهبرد داشته باشیم وگرنه جلسه مقطعی را برای مسائل روزمره برگزار کردن که اصلا بی فایده است.

وی با تأکید بر اینکه باید از حاشیه فاصله گرفت و به متن پرداخت، گفت: این نزاع ها و درگیری در ورزشگاه خاص استان خوزستان نیست و حتی چند وقت قبل هم در یزد اتفاق افتاد.

وی در ادامه با اشاره به تماس عادل فردوسی پور، کارشناس و مجری برنامه "نود" با او پیش از بازی فولاد و استقلال تهران در اهواز، گفت: در گفت و گویی که با او داشتم، گفتم که از حاشیه فاصله بگیر و به متن بپرداز. همچنین به او گفتم که این نزاع و درگیری ها، خاص ورزش خوزستان نیست و شاهد چنین اتفاقاتی در تبریز، یزد و کرمان هم بوده ایم و خواهش من این است که چهره تاریکی از هیچ کدام از استان ها درست نکنید چرا که برچسب زنی می تواند پیامدهای منفی برای جامعه و فرد داشته باشد. 

حسین‌زاده خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: طرح ورزش همگانی را با در نظر گرفتن وضعیت استان و شاخص های بومی حداقل در دو صفحه تا جلسه آینده تدوین و به این شورا ارائه دهید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار