شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
کیانی‎زاده:
ما اکنون نیاز به کمک داریم و پیشنهادم این است که از سه دستگاه ملی حفاری، نفت و آب و برق که وضع مالی شان خوب است...
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که این اداره کل منبع مالی خوبی برای انجام مسوولیت هایش ندارد، گفت: ما اکنون نیاز به کمک داریم و پیشنهادم این است که از سه دستگاه ملی حفاری، نفت و آب و برق که وضع مالی شان خوب است، دعوت شود تا باتوجه به ماده 53، در حد توان شان مبلغی از درآمدشان را به ورزش خوزستان اختصاص دهند.
 
 فرامرز کیانی زاده در جلسه شورای ورزش استان که امروز (چهارشنبه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز دومین جلسه شورای ورزش استان در سال جاری برگزار شد. تاکنون 72 جلسه شورای ورزش شهرستانی نیز برگزار شده که 313 مصوبه داشته است و امیدوارم بیشتر این مصوبات عملیاتی شوند.
 
وی گفت: یکی از کارهایی که ما انجام داده ایم، هدفگذاری برای ورزش های استان بود که در این راستا بیش از 40 جلسه تخصصی با هیات ها برگزار کردیم. همچنین برای ادارات شهرستانی برای اولین سال، با رویکرد ورزش همگانی جلسات هدف گذاری را تشکیل دادیم که برای سال های بعد، تخصصی‌تر و کامل تر آن را دنبال خواهیم کرد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همچنین مراسم بدرقه و تجلیل از ورزشکاران را هم در دستور کار خودمان قرار دادیم و اخیرا نیز از 89 مدال آور و مربی تقدیر کردیم. یکی دیگر از کارهایی که انجام دادیم، برگزاری مراسم تجلیل از هیات های استانی و شهرستانی و باشگاه ها و ادارات ورزش و جوانان شهرستانی برتر بود که در این مراسم از 155 نفر تجلیل کردیم. مدتی پیش نیز میزبانی مسابقات بوکس شکست حصر آبادان را داشتیم که با حضور تیم های داخلی و خارجی برگزار شد.
 
وی با بیان این که در سال جاری 58 مکان ورزشی در استان مورد بهره برداری قرار گرفت، عنوان کرد: در ورزش همگانی نیز به مناسبت های مختلف، فعالیت های بسیار خوبی انجام داده ایم، البته مناسبت ها را بهانه قرار داده ایم تا ورزش به ویژه ورزش همگانی را توسعه دهیم. اخیرا نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس، 570 برنامه و به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، 420 فعالیت ورزشی در استان انجام شد.
 
کیانی زاده با بیان این که با توجه به شرایط آب و هوایی خوزستان عمده فعالیت های استان در شش ماه دوم سال اتفاق می افتد، گفت: در سال جاری تاکنون بیش از 40 میزبانی داشته ایم.
 
وی بیان کرد: البته درست است که عمده فعالیت های مان در شش ماهه دوم سال هستند ولی هیات های ورزشی بر اساس برنامه هدف گذاری شان فعالیت می کنند و کار را پیش می برند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به این که عمده فعالیت های مان باقی مانده است و از نظر مالی در مضیقه هستیم، از استاندار و معاون وی می خواهیم که به ما کمک کنند تا اعتباری به هیات ها تزریق کنیم و کارها را در سه چهار ماه باقی مانده تا پایان سال انجام دهیم.
 
کیانی زاده با اشاره به ماده 53، عنوان کرد: استاندار سابق به صورت تکلیفی به سازمان ها و ارگان ها گفته بود که یک درصد از درآمدشان به ورزش اختصاص داده شود و بعد از جابه‎جایی که صورت گرفت، با حضور دکتر شریعتی و با هماهنگی دوستان، بخش نامه جدید تدوین و مشکلات قانونی اش برطرف شد. استاندار نیز آن را به دستگاه ها ابلاغ کرد و تاکید داشت که دستگاه ها یک درصد را برای ورزش و جوانان خوزستان هزینه کنند.
 
وی با بیان این که اداره کل ورزش و جوانان خوزستان منبع مالی درست و حسابی برای انجام مسوولیت هایش ندارد، گفت: مطمئنا ماده 53 و ابلاغ دکتر شریعتی به ارگان ها جواب می دهد. البته ما هم پیگیری هایی داشته ایم و در این راستا با 22 مدیرکل استان، جلساتی تشکیل داده ایم. تاکنون نیز هیچ اعتباری به خود دستگاه ها ابلاغ نشده است ولی این دستگاه ها از کمک به ما استقبال کرده اند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: طبیعتا در دو سه ماه آینده از ماده 53 جواب خواهیم گرفت ولی همانطور که گفتم ما اکنون نیاز به کمک داریم و پیشنهادم این است که از سه دستگاه؛ یعنی ملی حفاری، نفت و آب و برق که وضع مالی شان خوب است، دعوت شود تا در حد توان شان یک درصد از ماده 53 را به ورزش خوزستان اختصاص دهند تا به وظایف و تعهدات مان عمل کنیم و تا پایان سال به مشکل برخورد نکنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار