اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
در نطق برخی نمایندگان نیز شاهد تداوم این بداخلاقی‌ها بودیم، اما نمایندگان ملت همگام با مردم مهر پایانی بر این بخش از جوسازی‌ها علیه دولت و وزرای پیشنهادی‌اش زدند.
نصاری گفت: متأسفانه هر چه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم فعالیت‌های کانون‌های ایجادکننده جوسازی‌های رسانه‌ای تشدید شده و شاهد توهین و برچسب‌زنی هستیم.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رئیس‌جمهور در بازدید از مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران، گفت: ای کاش عده‌ای که امروز همه همت خود را صرف تخریب و تهمت زدن به خدمتگزاران مردم و برچسب زدن به دیگران کرده‌اند، حداقل یکبار به اینجا بیایند و ببینند که خدمت کردن به مخلوقات خدا با عشق و تعهد چقدر شیرین است.

وی افزود: ای کاش کسانی که با استفاده از امکانات دولتی شبانه‌روز در بوق یأس و ناامیدی می‌دمند و تلاش می‌کنند خدمات دولت را کوچک و مشکلات را بزرگ جلوه دهند، از کارکنان نهادهایی مثل هلال احمر الگو می‌گرفتند تا به جای تمرکز بر خدمت به مردم و رفع مشکلات صرفاً‌به دنبال تضعیف دولت خدمتگزار و رییس جمهور منتخب ملت نباشند، ای کاش این عده قلیل نیز به جای سنگ‌اندازی سنگی از پیش پای مردم برمی‌داشتند.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور از رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به وزرای پیشنهادی تشکر و تصریح کرد: دیروز پس از حدود 10 روز فضاسازی رسانه‌ای علیه دولت از سوی برخی رسانه‌های ارتزاق‌کننده از منابع دولتی، شاهد پیروزی اخلاق بر بداخلاقی بودیم.

انصاری جلسه مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت را پیروزی اخلاق بر بداخلاقی توصیف کرد و اظهار داشت: کسانی که وجهه همت خود را تضعیف و تخریب خدمات دولت قرار داده‌اند، خدمت به مردم با عشق را از هلال احمر بیاموزند و به جای سنگ‌اندازی در مسیر خدمت به مردم، سنگی از پیش پای ملت بردارند.

وی اضافه کرد: متأسفانه هر چه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، فعالیت‌های کانون‌های ایجادکننده این جوسازی‌های رسانه‌ای، تشدید شده و از هجمه و تخریب علیه دولت و رئیس‌‌جمهور منتخب نیز فراتر رفته و شاهد توهین و برچسب‌زنی هستیم.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه اگر چه در نطق برخی نمایندگان نیز شاهد تداوم این بداخلاقی‌ها بودیم، اما نمایندگان ملت همگام با مردم مهر پایانی بر این بخش از جوسازی‌ها علیه دولت و وزرای پیشنهادی‌اش زدند.

انصاری در ادامه سخنان خود جامعه را نیازمند روح امید عنوان کرد و گفت: جمعیت هلال احمر یکی از کانون‌های امیدآفرینی در کشور و از بزرگترین ظرفیت‌های خدمت‌رسانی به مردم است.

وی ادامه داد: هلال احمر همواره برای مردم، پیام‌آور امید و مهربانی بوده و باید به عنوان یک نهاد مردمی بیش از پیش مورد حمایت قرار گرفته و تقویت شود.

انصاری جمعیت هلال احمر را برخوردار از سرمایه اجتماعی بزرگ و اعتماد عمومی سطح بالا در میان آحاد مختلف جامعه دانست و اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با وجود همه محدودیت‌ها، حمایت‌های خوبی از سازمان هلال احمر در راستای تجهیز این سازمان به اورژانس هوایی و تجهیز پایگاه‌های جاده‌ای جمعیت هلال احمر کرده است، اگر چه تا نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور تأکید کرد: دکتر روحانی رییس محترم جمهوری همواره توجه ویژه‌ای به ظرفیت‌های موجود برای جذب کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی در راستای ارایه خدمت به مردم داشته‌اند و جمعیت هلال احمر نیز یکی از سازمان‌هایی است که دولت هر چه در توان داشته برای حمایت و تقویت از آن بکار گرفته است.

انصاری در ادامه از بخش‌های مختلف این مرکز از جمله همو دیالیز مرکز درمان ناباروری، چشم‌پزشکی و دندانپزشکی این مجتمع بازدید کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار