شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۹

نماینده مردم شوش در مجلس گفت: با بهره‌بر‌داری از طرح فاضلاب شوش از ورود فاضلاب به رودخانه شاوور و آلودگی این رودخانه جلوگیری خواهد شد.

به گزارش شوشان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، سیدراضی نوری اظهار کرد: در اجرای طرح فاضلاب شهرستان شوش که از محل فروش اوراق مشارکت و مشارکت‌های مردمی احداث می‌شود عزم مناسبی از سوی مردم و مسئولان وجود دارد.

وی افزود: این طرح با توجه به اینکه طرحی بزرگ محسوب می‌شود به مشارکت مردم و مسئولان نیاز دارد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت طرح فاضلاب تاکنون بد نبوده است خواستار مشارکت بیشتر مردم در اجرای این طرح ملی شد تا عوامل اجرایی با سعی و تلاش بیشتر بتوانند این طرح را با سرعت و دقت هرچه تمام‌تر به سرانجام خود برسانند.

وی ادامه داد: پروژه فاضلاب شوش یکی از طرح‌هایی است که مرتبط با سلامت انسان و محیط زیست است.

نوری تصریح کرد: با بهره‌بر‌داری از این طرح از ورود فاضلاب به رودخانه شاوور و آلودگی این رودخانه جلوگیری خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از عوامل اجرایی این پروژه در خصوص رفع مشکلات موجود خاطرنشان‌ کرد: تاکنون در چند مورد تذکراتی به پیمانکار داده که بلافاصله رسیدگی و حل شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس اجرای طرح فاضلاب از محل اعتبار اوراق مشارکت را ارزشمند توصیف کرد و افزود: باید سعی شود با جلب نقدینگی موجود مرحله دوم فروش اوراق مشارکت همچون مرحله اول طرح با موفقیت انجام شود.

وی در پایان تشکیل کارگروهی جهت ارائه راهکاری جهت وصول مطالبات معوقه ادارات خدمات‌رسان از مشترکین را ضروری خواند و گفت: تشویق و ترغیب مردم نیاز به عزم عمومی، مشارکت، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار