اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

پنج شنبه 13 آبان ماه 95 آزمون جذب متقاضیان بیمارستان شهید بقایی 2 در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد. آزمون جذب متقاضیان بیمارستان شهید بقایی 2 در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد

دکتر پژمان بختیاری نیا مدیر توسعه نوسازی و نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حاشیه برگزاری این آزمون بیان داشت: پس از اخذ 350 مجوز برای بهره برداری از فاز 1 بیمارستان شهید دکتر بقایی 2، فراخوان جذب برای نیروهای پشتیبانی و بهداشتی-درمانی در پورتال دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  بارگذاری شد و 3 هزار و 510 نفر در مشاغل پشتیبانی و 2 هزار و 65 نفر در مشاغل بهداشتی-درمانی ثبت نام کردند که پس از تحویل مدارک تعداد 2 هزار و 71 نفر در مشاغل پشتیبانی و تعداد یک هزار و 45 نفر در مشاغل بهداشتی-درمانی پس از تایید مدارک، مجاز به جهت شرکت در آزمون شدند.

وی ادامه داد: در پایان برگزاری این آزمون، افراد شایسته ای که حد نصاب نمره قبولی را کسب کنند انتخاب می شوند و در راه اندازی فاز اول بیمارستان شهید دکتر بقایی 2 به صورت شرکتی جذب و بکارگرفته خواهند شد.

بختیاری نیا در خصوص آزمون رشته های استخدامی مشاغل پشتیبانی گفت: بر اساس تصمیم گیری که در کمیته ی آزمون دانشگاه گرفته شد، برای شغل هایی که در ردیف پشتیبانی تعریف شده اند، آزمون کتبی توانمندی عمومی برگزار شد به طوری که این آزمون توانمندی در سه سطح سوالات، از جهت سختی و آسانی برای مقاطع زیر دیپلم، دیپلم، فوق دیپلم و بالاتر طراحی شده است.

وی بیان داشت: طراحی سوالات آزمون ها برعهده ی مدیریت حراست دانشگاه بوده و با توجه به هماهنگی هایی که در کمیته ی آزمون به عمل آمد، منابع و سوالات آزمون مقاطع زیر دیپلم و دیپلم از دوره متوسطه و بانک اطلاعات طراحان منتخب آموزش و پرورش انتخاب شد و برای مقاطع فوق دیپلم و بالاتر کارشناسان دانشگاهی سوالات آزمون را طراحی و ارائه کردند.

بختیاری نیا در خصوص جذب و استخدام نیروهای تخصصی درگروه بهداشت و درمان افزود: سازمان سنجش کشور این آمادگی را دارد در آبان ماه سال جاری با برگزاری آزمون سراسری در بین داوطلبان واجد شرایط  که قبلا در این امتحان ثبت نام کرده اند، افرادی را که حد نصاب نمره را کسب کنند، به صورت پیمانی به استخدام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در آورد.

مدیر توسعه نوسازی نیروی انسانی در خصوص جذب نیرو در بیمارستان آیت الله طالقانی گفت: قبلا در خصوص بیمارستان آیت الله طالقانی یک آزمون اختصاصی میان داوطلبین واجد شرایط برگزار و نسبت به تخت های فعال این بیمارستان نیروی لازم جذب و به کار گرفته شد و در حال حاضر نسبت به بیمارستانهای دیگر از لحاظ جذب نیرو در وضعیت خوبی به سر می برد.

 

مدیر توسعه و نوسازی نیروی انسانی در خصوص نیروهای قراردادی تصریح کرد: تعداد قابل توجهی از این نیروها در سراسر کشور از ابتدای دهه ی 90 به صورت قراردادی مشغول کار هستند که با توجه به حجم تعداد این نیروها باید تصمیم جامعی در این زمینه گرفته شود. به لحاظ تبدیل وضعیت از قراردادی به رسمی یا پیمانی برنامه ای نداریم اما وزارتخانه درصدد است که به لحاظ مدرک تحصیلی و تغییر عنوان شغلی کارگروهی تشکیل داده که بعد از تدوین و ابلاغ در هیئت امنای دانشگاه ان شاءالله یکسری از مزایایی برای این نیروها در کارنامه ی کاریشان لحاظ شود.

وی در پایان از عوامل اجرایی، تصمیم گیر و کلیه ی افراد در تمام سطوح در اجرای هر چه بهتر برگزارشدن این آزمون با معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه همکاری داشتند صمیمانه تشکر و خاطرنشان کرد: امیدوارم نیروهایی که از استحقاق و شایستگی بالاتری در این آزمون برخوردارند بتوانند در آزمون استخدامی موفق و جذب بیمارستان دکتر بقایی2 شوند.

شایان ذکر است دکتر سید احمد حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع  به همراه مهندس بیگدلی مدیر پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه از زمان شروع آزمون در محل برگزاری حضور داشته و از نزدیک برشرایط و نحوه برگزاری آزمون نظارت داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار