شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
برگ زرین دیگری در سوابق رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز ثبت شد:
با عضویت مهدی محمدزاده، رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز در هیئت رئیسه شورای مرکزی اتحادیه مراکز آموزش عالی وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت برگ زرین دیگری در سوابق این مدیر جوان و ارزشی رقم خورد.
شوشان: به گزارش روابط عمومی مرکز،در این جلسه که با حضور مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین وزارت صنعت معدن و تجارت و رؤسای منتخب دانشگاه های علمی کاربردی کشور در پایتخت برگزار گردید، دکتر ساوه رئیس مؤسسه آموزش عالی صنعت، معدن و تجارت که به نمایندگی از وزیر صنعت، معدن و تجارت بعنوان ناظر عالیه انتخابات حضور داشت با ایراد سخنانی از اهمیت این انتخابات برای خانواده ی بزرگ مراکز حوزه ی صنعت و بازرگانی کشور خبر داد و این شورا را بعنوان بازوی توانمند وزارتخانه معرفی کرد.

در حال نمایش جناب آقای محمدزاده.jpg

بنابر این گزارش هفت نفر از مدیران مراکز  به نمایندگی از  300  مرکز آموزش عالی در حوزه ی صنعت کشور بعنوانهیئت رئیسه شورایمرکزی اتحادیه مراکز آموزش عالی وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت انتخاب شدند.

لازم به توضیح است که  این شورا وظیفۀ برنامه ریزی،توسعه و  نظارت برعملکرد و تصویب قوانین و مقررات مختلف را بر عهده دارد و بصورت اجمالی میتوان گفت این شورا بعنوان مهمترین رکن سیاست گذاری و نظارتی در مراکز علمی کاربردی وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایفای نقش خواهد کرد.

همچنین بحث های مهم و حیاتی مراکز از قبیل تصویب رشته‌ها، تأسیس و انحلال، مباحث مالی و اداری و سایر نیاز های حمایتی مراکز علمی کاربردی توسط این هیئت رئیسه رسیدگی و ابلاغ می گردد.

در این جلسه ضمن مطرح نمودن اهم مسائل اجرایی و مشکلات مراکز مقرر گردید که در جلسات این شورا بصورت هفتگی در محل ستادی برگزاری جلسات این شورا تشگیل گردد.

گفتنی است در پایان این جلسه مقرر گردید در اولین جلسه برگزار شده با حضور و رأی گیری اعضای این شورا رئیس، نایب رئیس، دبیر و خزانه دار انتخاب می گردند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار