اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
 مشاور امور بانوان فرماندار شهرستان بندر‌ماهشهر با اشاره به فعالیت‌های قابل توجه بانوان در شهرستان گفت: فعالیت‌های بانوان شهرستان ماهشهر در صورت حمایت مالی اثربخش‌تر خواهد بود.

سوسن صادقی در ارزیابی خود از فعالیت‌های بانوان در شهرستان بندر‌ماهشهر اظهار کرد: بانوان شهرستان  تاکنون فعالیت‌های قابل توجهی داشته که در صورت حمایت مالی، فعالیت‌های آنها اثربخش‌تر خواهد بود.

وی افزود: فعالیت‌های فرهنگی یکی از پرهزینه‌ترین فعالیت‌های سطح کشور است که توجه خاصی را در این زمینه از سوی مسؤولان می‌طلبد.

این مسؤول پس از قدردانی از همکاری مناسب دستگاه‌های اجرایی با اعضای کمیسیون بانوان شهرستان ماهشهر خاطرنشان کرد: تا به حال دستگاه‌های اجرایی همکاری خوبی با اعضای کمیسیون داشته ولی از مسؤولان درخواست می‌شود توجه خاصی به اختصاص فضایی مناسب جهت تفریح بانوان شهرستان داشته باشند.

صادقی اضافه کرد: در صورت فراهم کردن فضای مناسب و اختصاصی برای تفریح بانوان شهرستان، تاثیر قابل توجهی در افزایش نشاط بانوان و به دنبال آن نشاط در خانواده‌های شهرستان خواهد داشت.

وی ادامه داد: با کمک شهرداری ماهشهر فضایی برای این منظور اختصاص داده شده و اقدامات اولیه انجام شده اما انتظار می‌رود مسؤولان همت ویژه‌ای در سرعت‌بخشی در انجام این پروژه داشته باشند.

این مسؤول در ادامه به یکی دیگر از دغدغه‌های مهم بانوان شهرستان ماهشهر اشاره کرد و گفت: عمده‌ترین تلاش ما در امور بانوان، توانمندسازی و اشتغالزایی برای آنهاست که مسلما بخش زیادی از مشکلات آنها را رفع خواهد کرد.

صادقی افزود: این موضوع مستلزم توجه خاص است که بتوان با در نظر گرفتن تسهیلات مناسب و فضایی برای فعالیت‌های اقتصادی بانوان گام موثری در رشد و توسعه اقتصادی خانواده‌ها به ویژه بانوان سرپرست خانوار برداشت.

وی در ادامه به تشریح برخی فعالیت‌های کمیسیون بانوان شهرستان ماهشهر از ابتدای سال‌جاری تاکنون پرداخت و گفت: با همکاری بانوان و دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌هایی از قبیل برگزاری همایش شخصیت شناسی، همایش حجاب و عفاف انجام شد.

مشاور امور بانوان فرماندار شهرستان ماهشهر اضافه کرد: همایش نقش زن در اجتماع، برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی روستایی، جشنواره غذا به مناسبت روز جوان، برگزاری مناسبت های مذهبی و جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای بانوان بی‌بضاعت نیز انجام شد.

صادقی ادامه داد: از دیگر برنامه های قابل توجه بانوان شهرستان ماهشهر، برگزاری کارگاه اقتصاد خانواده روستایی با هدف توانمندسازی بانوان در امور اقتصادی، برگزاری همایش مدیریت مصرف برق و همچنین برگزاری مسابقات ورزش‌های همگانی برای خانواده و دانش‌آموزان بود.

وی در ادامه از برنامه‌های پیش‌رو کمیسیون بانوان شهرستان ماهشهر خبر داد و گفت: می‌توان از برگزاری همایش ویژه 3 روزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فعال‌سازی تعاونی روستایی زنان با فراهم آوردن تسهیلات مناسب مالی و همچنین ایجاد کتابخانه‌های روستایی نام برد.

صادقی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه‌های آتی کمیسیون بانوان ایجاد بازارچه خود اشتغالی بانوان در سطح شهرستان در سه نقطه ماهشهر، بندر‌امام و چمران است که بتوان با همکاری مسؤولان گام بزرگی در بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغال بانوان شهرستان برداشت.

وی در پایان پیشرفت بانوان شهرستان ماهشهر را در اتحاد و همبستگی میان آنها دانست و عنوان کرد: علاوه بر اهمیت موضوع تلاش و ارتقای آگاهی بانوان، موضوع اتحاد و همبستگی تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف بانوان شهرستان و همچنین کسب موفقیت های بزرگ در سطح استانی و ملی خواهد داشت.

برچسب ها: بانوان ماهشهری
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار