شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹

شنبه 15 آبان ماه 95 آئین گرامیداشت تکمیل شبکه مراقبت های نوین سلامت کلان شهرها در راستای طرح تحول نظام سلامت در بخش بهداشت با حضور جواد الباجی: اعتلای مردم خوزستان در گرو رسیدن آنها به خواسته های قانونی و به حقشان خواهد بودکاظم نسب الباجی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر نظری معاون درمان، دکتر سلمان زاده معاون بهداشت، دکتر برزگر معاون غذا و دارو و جمعی از مدیران استانی و محلی در مرکز جامع سلامت شماره 3 غرب اهواز واقع در منطقه کیان برگزار شد.

 

جواد کاظم نسب الباجی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلام در این مراسم ضمن اعلان پیام تقدیر و تشکر دکتر ساری و یوسفی، بیان داشت: به همت استانداری و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز توانستیم در ایجاد و ساخت بیمارستان تنفسی و خانه های بهداشت در فرصت خیلی کوتاه پیشرفت خوبی داشته باشیم.

الباجی تصریح کرد: طبق مصوباتی که در جلسه با وزیر بهداشت و درمان حاصل شد، دکتر هاشمی این نوید را داد که ان شاءالله نسبت به تامین و پیشرفت استان از لحاظ بهداشتی و درمانی امکانات قابل توجهی تخصیص داده شود.

وی اظهار داشت: بنده در کنار مردم استان به عنوان خدمتگزاری کوچک در رفع هرچه سریع تر مشکلات بهداشتی و درمانی در تلاش هستم و امیدوارم با همت مضاعف بتوانیم تمامی موانع موجود بر سر راه استان را با قدم های شایسته ای برطرف کنیم، زیرا این مردم دین خودشان را در عرصه های مختلف به این خطه ی شهید پرور اداء کرده اند و شایسته بهترین امکانات هستند.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اعتلای مردم خوزستان در گرو رسیدن آنها به خواسته های قانونی و به حقشان خواهد بود.




نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار