شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کارون بعنوان فرمانده نمونه پایگاه بسیج محلات و مساجد اهواز  معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان محمود آریاخاکی از سوی فرماندهی بسیج مساجد و محلات بعنوان فرمانده نمونه معرفی شد و از سوی سرتیپ دوم پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان مورد تقدیر قرار گرفت.

در متن این تقدیرنامه آمده  است: مسجد سنگر مقدس و دژ مستحکم انقلاب اسلامی در تمام مراحل و مقاطع گوناگون این انقلاب بوده است. در بیداری اسلامی منطقه، برای جلوگیری از این الگوی ارزشمند، طرح تخریب مساجد کشورهای اسلامی در دستور کار دشمنان اسلام قرار گرفت، چراکه  ابلهان زمانه نیز فهمیده اند از دل پاک و با صفای مسجد است که انسانهای پاک و شهادت طلب می روید و با حضور گرم میلیون ها انسان مومن و فداکار، اسلام ناب واقعی شکل خواهد گرفتو کاخ  های ظلم و کفر، یکی پس از دیگری فرو خواهد ریخت و رژیم جعلی کودک کش صهیونیستی برای همیشه نیست و نابود خواهد گشت. اینک که با فضل پرودگار افتخار خدمت معنوی در مسجد شامل حال شما بزرگوار گشته، بدینوسیله به مصداق حدیث شریف نبوی « من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» مراتب تقدیر و تشکر از اهتمام جدی حضرتعالی در همکاری، همیاری بعنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محلات که نشان از تعهد، مسوولیت پذیری و تلاش ارزنده شما در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اسران و پیوند با ولایت و رهبری می باشد، اعلام داشته، دوام دوام عزت و موفقیت روز افزون شما را در پاسداری از ارزش های والای این نظام در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) از درگاه خداوند قادر متعال خواستاریم.
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار