شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸
 غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان شامگاه دوشنبه در بازدید از روستای ابومشلیش شهرستان کارون به وعده دیگر خود درخصوص محرومیت زدایی از روستاها عمل کرده و فاز اول پروژه آبرسانی به روستاهای مسیر چمیان را افتتاح کرد.

غلامرضا شریعتی درآیین افتتاح فاز اول پروژه آبرسانی به روستاهای مسیر چمیان شهرستان کارون و روستای ابومشلیش از توابع بخش سویسه شهرستان کارون خدمت به مردم استان و مناطق محروم را یکی از اولویت های کاری خود برشمرد و گفت: رسیدگی به مشکلات مردم و شنیدن مشکلات ساکنان مناطق محروم همواره در اولویت کار ما بوده و رفع محرومیت از این مناطق دغدغه همیشگی ما به شمار می رود.

وی افزود: رساندن آب سالم به مردم جزو وظایف حکومت و دولت است و در این خصوص ازهیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و پروژه های دیگری در این خصوص در استان در دستور کار قرار دارد.
استاندارخوزستان ادامه داد: تامین آب شرب روستاها یکی از اولویت هایی است که باید 30 سال پیش انجام می شد. 

وی بیان کرد: امید است تا ایام دهه فجر نیز طرح آبرسانی به پنج روستای دیگر این مسیر به پایان رسیده و دیگر مشکل آب شرب را در منطقه سویسه شاهد نباشیم.

شریعتی همچنین از کریمی مدیرکل آبفای روستای استان به منظور پیگیری و انجام امور مربوط به این پروژه تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد تا مشکل آب شرب در سایر مناطق محروم استان نیز به صورت جدی پیگیری شود.

وی ادامه داد: درآخرین سفری که به مناطق محروم شهرستان کارون داشتیم مهمترین مشکل روستاییان آب شرب و نامناسب بودن وضعیت راه‌ها بود که امید است پس از برطرف شدن مشکل آبرسانی درخصوص راه ها نیز تا پایان سال اقدامات خوبی صورت گیرد.

استاندار خوزستان همچنین به دومدرسه کانکسی این روستا اشاره کرد و گفت: باتوجه به وعده هایی که به مردم استان داده ایم ، ظرف 2 سال آینده هیچ مدرسه کانکسی دراستان وجود نخواهد داشت.

وی یاد آور شد: باتوجه به قراردادی که با موسسه بنیاد برکت منعقد شده قرار است جهت احداث تعدادی مدرسه ، طرح آبرسانی وهزینه بهسازی روستا‌های شهرستان کارون، باوی و حمیدیه اعتباری بالغ بر یک هزار و 200میلیارد ریال اختصاص یابد. 

شریعتی گفت: همچنین درسفری که در روزهای آینده به تهران خواهم داشت در خصوص سرمایه گذاری 30هزار میلیارد ریالی برای کل استان صحبت های نهایی را مطرح می کنم که بخشی از این مبلغ برای بهسازی روستاها صرف خواهد شد.

روستای ابومشلیش از توابع شهرستان کارون بوده که پس از وعده استاندار در سفر اخیرش به این شهرستان و بازدید از روستاهای محروم و درخواست مردم در خصوص تامین آب شرب، پروژه آبرسانی برای این روستا تعریف شده و شامگاه دوشنبه نیز این پروژه با حضور جمعی از اهالی این روستا افتتاح شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار