بر اساس حکمی از سوی رئیس شورای سیاست‌ گذاری ائمه جمعه خوزستان، امام جمعه جدید شهرستان آبادان منصوب شد. "> امام جمعه آبادان از هفتکل آمد
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۱

بر اساس حکمی از سوی رئیس شورای سیاست‌ گذاری ائمه جمعه خوزستان، امام جمعه جدید شهرستان آبادان منصوب شد.

اختصاصی شوشان : حجت الاسلام علی ابراهیمی پور از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خوزستان، به عنوان امام جمعه جدید شهرستان آبادان منصوب شد. ابراهیمی پور پیش از این امام جمعه شهرستان هفتکل بوده که با صدور این حکم از این پس امامت جمعه آبادان را عهده دار خواهد بود. مراسم معارفه امام جمعه جدید شهرستان آبادان 29 دی ماه با حضور معاونت سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه برگزار می شود. آیت الله عبدالله محمدی اصفهانی امام جمعه سابق شهرستان آبادان در حدود سه سال امامت جمعه این شهرستان را عهده دار بوده است.

وی در مدت 33 ماه خدمت خود در آبادان 260 خطبه و یک هزار و 700 مورد سخنرانی در زمینه های مختلف سیاسی اجتماعی و غیره در محافل و مجالس منطقه داشته است.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه هفتکل به خدمات زیاد امام جمعه پیشین هفتکل اشاره کرد و گفت : یکی از کارهای بزرگی که حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور در شهر هفتکل انجام داده بازسازی مصلای نماز جمعه است که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

ممبینی احداث حوزه علمیه رسول اکرم (ص) هفتکل را یکی دیگر از خدمات حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور برشمرد و اضافه کرد : هم‌اکنون بیش از 80 طلبه در این حوزه علمیه مشغول به تحصیل هستند.

وی همچنین تاکید کرد: حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور در طول 8 سال حضور خود در شهرستان هفتکل خدمات زیادی انجام داده است که در آینده شاهد شکوفا شدن آنها خواهیم بود.

گفتنی است نماز جمعه این هفته شهرستان هفتکل در مسجد جامع حضرت حجت (عج) توسط حجت‌الاسلام علی خلیلی امام جمعه موقت آبادان اقامه شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار