شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
مدیرکل کانون خوزستان خبر داد
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان از راه‌اندازی اولین مرکز نمایش فیلم‌های کودکان و نوجوانان «سینما کانون»، صبح فردا با حضور مسئولین استانی در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، غلامرضا شنبدی با اعلام این مطلب گفت: «سینما کانون»، به مساحت 236 مترمربع با گنجایش 164 صندلی ساعت 10 صبح چهارشنبه 19 آبان ماه در اهواز، فاز 2 پادادشهر، روبروی بازارچه با حضور مسئولین استانی شروع به کار خواهد کرد.

وی با اشاره به این‌که در «سینما کانون»، فیلم‌های سینمایی، کوتاه، نیمه بلند و پویانمایی تولید شده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اکران می‌شوند افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته «سینما کانون»، در دو نوبت صبح ساعت 9 و 10:30 ویژه دانش آموزان مدارس و عصر در دو سانس 15 و 17 میزبان کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها خواهد بود.

شنبدی یادآور شد: برنامه‌ی اکران‌ها فیلم‌ها در سینما کانون از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان تا پایان اسفند 95 بسته شده است و طبق برنامه‌ریزی با نمایش فیلم‌ها در خدمت کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها خواهد بود.


برچسب ها: سینما کانون ، اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار